سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روشهای معروف لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله

نظر

خدمات لوله بازکنی ارزان

شرکت خدماتی خدمت از ما با ارائه خدمات لوله بازکنی در سراسر تهران از جمله لوله بازکنی غرب تهران ، لوله بازکنی شمال تهران، لوله بازکنی شرق تهران، لوله بازکنی جنوب تهران در خدمت شما همشریان می باشد.

با توجه به افزایش جمعیت و تغییر در نحوه استفاده از تاسیسات لوله کشی در خانه و عدم رعایت مسائل بهداشتی لوله ها، دیر یا زود لوله های منزل شما دچار گرفتگی های مختلف می شود و شما نیاز به دانستن روش های لوله بازکنی خواهید داشت و اگر گرفتگی لوله ها شدید باشد، نیاز به یک فرد متخصص لوله بازکنی دارید تا با روش های تخصصی گرفتگی لوله ها را از بین ببرد. همان طور که گفته شد ما علاوه بر لوله بازکنی خدمات دیگری را انجام می دهیم.

هیچگاه به روش خانگی سعی نکنید لوله ی گرفته را باز کنید شاید شما فکر کنید که پول را به لوله باز کنی ندهیم و خودمان لوله را باز کنیم اما کاملا در اشتباهید چون با ابن روش خساراتی را به خود وارد میکنید از جمله باز کردن در لوله ها که منجر به آبدهی لوله میشود هیچگاه از اسید برای باز کردن لوله استفاده نکنید شاید شما فکر کنید که با روش مقرون به صرفه است اما نمیدانید که اسید باعث سوراخ شدن لوله میشود که در این صورت باید چندبرابر پولی را که میخواستید به لوله باز کن بدهید خرج تعمیر لوله بکنید علاوه بر خسارات مالی امکان بروز خطرات جانی جبران ناپذیری را به دنبال دارد در آخر بهترین و بی دردسرترین روش برای لوله بازکنی سپردن کار به یک متخصص است

لوله بازکنی با فنر و دریل

همانطور که گفته شد لوله بازکنی با فنر پرکاربردترین روش برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب می باشد که این کار را یا با استفاده از دستگاه لوله بازکنی انجام می دهند و یا با استفاده از دریل، که استفاده از دریل معایبی هم دارد، از مشکلاتی که این روش دارد سرعت بالای دریل و همچنین نبودن حفاظ دور فنر می باشد به همین دلیل فنر لوله بازکنی به سرعت شروع به چرخش کرده و به اطراف پرتاب می شود همین موضوع سبب می‌شود تا خساراتی به لوله ها وارد شود از جمله ترکیدن لوله مخصوصاً برای لوله های قدیمی و پوسیده، لوله بازکنی با فنر متصل به دریل توصیه نمی شود.

مزیت استفاده از روش لوله بازکنی با فنر

طبق قانون هوک هرچه طول فنر بیشتر باشد و فنر به عبارتی ضخیم تر باشد، ضریب سختی فنر نیز بیشتر می‌شود، در نتیجه مقدار نیرویی که از سمت فنر به جسم وارد می شود نیز بیشتر خواهد شد. این نیرو را می توان به وسیله دستگاه لوله بازکنی با فنر به درون لوله مسدود شده منتقل کرد.

گرفتگی لوله به وسیله همین ضرباتی که حاصل از دوران و نیروی فنر دستگاه لوله بازکنی به اطراف وارد می شود از بین می‌رود و لوله باز می شود. فنر لوله بازکنی به دلیل انعطاف بالایی که دارد بسیار کارآمد و پرکاربرد می باشد.

رفع گرفتگی لوله ها بدون استفاده از مواد شیمیایی لوله بازکن

ما در اکثر اوقات برای انجام این کار (باز کردن گرفتگی لوله) فوراً به سراغ مواد خطرناک می‌رویم، بدون اینکه حتی به راه‌های سالم تر و طبیعی تری برای باز کردن لوله‌ها (لوله بازکن طبیعی) توجه کنیم.

بسیاری از افراد هستند که تنها از این روش برای باز کردن گرفتگی لوله‌ها و لوله بازکنی استفاده می‌کنند و مجبور نیستند از محصولات خطرناک و شیمیایی لوله بازکنی استفاده کنند، برای اینکه این روش تقریبا هر بار خوب عمل می‌کند. در اینجا روش انجام کار به صورت زیر ارائه شده است:

وسایل مورد نیاز برای ساخت لوله بازکن خانگی

  • یک جعبه جوش‌ شیرین
  • مقداری سرکه
  • یک دستمال به اندازه کافی بزرگ
  • یک کتری پر از آب جوش

جهت رفاه حال همه مشتریان ما ساعت خودمون رو با ساعت شما کوک میکنیم تا در صورت شاغل بودن احتیاجی به مرخصی گرفتن نباشه .

ما آمادایم در هر ساعتی از شبانه روز که شما به ما اعلام میکنید در محل حضور داشته باشیم و کار رو شروع کنیم.

1-مطمئن باشید که ما برترین اکیپ را جهت لوله بازکنی خواهیم فرستاد.

2-مطمئن  باشید که ما از لحظه تماس شما در سریعترین زمان ممکن خود را می رسانیم.

3-مطمئنباشید که قیمت پیشنهادی ما منصفانترین قیمت می باشد.

4-مطمئن باشید که تمامی نیروهای ما از لحاظ اخلاقی شالم می باشند.

5-مطمئن بباشید که در انتهای کار تمیز و بدون کثیف کاری تحویل خواهیم داد.

شروع لوله بازکنی خانگی

مرحله 1:

نصف محتوی بسته جوش‌ شیرین را در سینک خالی کنید. برای انجام این کار از جوش‌ شیرین به صورت خشک استفاده کنید و آن را با هیچ‌ چیز مخلوط نکرده و یا خیس نکنید. فقط آن را مستقیم در لوله مسدود شده خالی کنید تا مرحله اول عمل لوله بازکنی به درستی انجام شود.

مرحله 2:

دستمال یا پارچه را جمع‌آوری کرده و آن‌ها را کنار دستتان آماده قرار دهید.

مرحله 3:

بعد از ریختن جوش‌شیرین، نصف فنجان سرکه داخل لوله فاضلاب خالی کنید. بلافاصله بعد از ریختن سرکه حتماً با دستمال یا پارچه راه لوله فاضلاب را ببندید، سوراخ را کاملاً ببندید تا هیچ‌چیز نتواند از داخل آن خارج شود. این کار به این خاطر است که واکنش بین این دو ماده باعث بروز یک «آتش‌فشان کوچک» می‌شود که می‌خواهد از راه فاضلاب خارج شود ولی شما باید آن را پایین لوله نگه‌ دارید. در واقع عمل اصلی این لوله بازکن در همین مرحله انجام میشود.

مرحله 4 :

این ترکیب را (ترکیب لوله بازکنی فوری خانگی) در لوله برای 30 دقیقه نگه ‌دارید و در این زمان یک کتری آب بجوشانید.

مرحله 5 :

بعد از 30 دقیقه پارچه را بردارید و به آرامی آب جوش را در داخل لوله‌ خالی کنید.

روش کار با دستگاه لوله بازکنی با فنر

در این روش با استفاده از دستگاه لوله بازکنی با فنر ابتدا دستگاه را به برق برق شهری یا باتری صنعتی متصل کنید. با روشن شدن دستگاه بعد از انتخاب فنر متناسب با نوع گرفتگی لوله آن را از قسمت مخصوص فنر دستگاه عبور دهید و تا محل گرفتگی لوله داخل ببرید تا از ضربه به دیواره های لوله جلوگیری شود.

با روشن شدن دستگاه، فنر شروع به چرخش می کند. بعد از آن با نیروی وارد شده به درون چاه یا لوله گرفته شده فنر وارد شده و با معکوس کردن جهت دوران یا چرخش دستگاه، فنر به بیرون کشیده می‌شود و شئ که سبب گرفتگی لوله شده است را خارج می‌کند.