سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کار از راه دور برای کارمندان مایکروسافت دائمی شده است

نظر

مایکروسافت اکنون در بیانیه ای اعلام کرد که زین اکنون به بیشتر کارمندان خود اجازه کار دائمی در خارج از خانه را می دهد.

در حالی که اخبار کارمندان مایکروسافت پس از شیوع ویروس کرونا از راه دور کار می کرد ، این شرکت بیانیه "محل کار مختلط" را صادر کرد تا پس از بازگشایی دفاتر خود در ایالات متحده ، انعطاف پذیری بیشتری به کارمندان بدهد. من باید کار کنم.

مایکروسافت اکنون به کارمندان خود اجازه می دهد کمتر از 50 درصد از هفته کاری خود را در خانه کار کنند و در صورت موافقت مدیران ، آنها برای همیشه از راه دور کار خواهند کرد.

کارکنانی که کار دائمی را از راه دور انتخاب می کنند ، فضای اداری اختصاص داده شده به شرکت را ترک می کنند ، اما هنوز گزینه هایی برای استفاده از فضای اداری مایکروسافت دارند.

مدیر عامل شرکت مایکروسافت ، کاتلین هوگان در یادداشتی خطاب به کارمندان خود گفت: "ویروس COVID-19 باعث شده است که ما در مناطق مختلف به روش های مختلف زندگی و کار کنیم.

ما تا حد امکان انعطاف پذیری را فراهم می کنیم تا از شیوه های کاری همه حمایت کنیم."

در حالی که بیشتر کارمندان قادر خواهند بود از گزینه کار در خانه کمتر از 50? استفاده کنند ، انتقال برخی از مدیران برای کار از راه دور دشوار یا حتی غیرممکن است.

مایکروسافت چندین جنبه شرکتی را که همچنان به دسترسی به دفاتر شرکتی نیاز دارند برجسته می کند.

این موارد شامل دسترسی به آزمایشگاه های سخت افزار ، مراکز داده و آموزش در محل است.

همچنین ، اگر کار از راه دور برای موقعیت خاصی مشکلی ایجاد نکند ، کارمندان می توانند در داخل کشور حرکت کنند و کار خود را هر کجا که بخواهند انجام دهند.