سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مایکروسافت در حال تغییر در رتبه بندی بهره وری خود است

نظر

مایکروسافت امتیاز بهره وری را برای ارائه بازخورد در مورد استفاده و استفاده از فناوری راه اندازی کرد. امتیاز بهره وری معیارها را برای رتبه بندی جزئیات فعالیت های هر کارمند ، از جمله استفاده از Microsoft Thames و کار تیمی در طول 28 روز ، از 100 و گزارش بهره وری آنها به سازمان ، اندازه گیری می کند.


البته ، سه نتیجه بهره وری ، از جمله اعتبار برنامه Microsoft 365 ، اتصال شبکه و تجزیه و تحلیل نهایی ، با نام کاربری اعلام نشده است. طبق گفته اسپاتارو ، این استانداردها بر اساس شناسه های دستگاه است تا به واحد IT در شناسایی و رفع یک مسئله فنی در یک اقدام پیشگیرانه کمک کند.


نحوه گزارش مایکروسافت از این ابزار جدید انتقادات زیادی را به دلیل نقض حریم خصوصی و اندازه گیری نادرست بهره وری کارمندان ایجاد کرد. در حقیقت ، انتقادات اخیر حاکی از آن است که نمرات بهره وری به سازمانها این امکان را می دهد تا با جمع آوری اطلاعات با استفاده از نام کاربری هر کارمند ، به نوعی از کارمندان جاسوسی کنند.


اطلاعات ارائه شده توسط ابزار جدید مایکروسافت تعداد کارمندان را برای 28 روز که وقت خود را صرف ایمیل و استفاده از نرم افزار پیام رسانی و انتشار Yammer می کنند ، محدود می کند. این اطلاعات که به همراه نام کاربری هر یک از کارکنان در اختیار سازمان قرار می گیرد ، حتی اسامی ذکر شده در ایمیل های ارسالی به سازمان را اعلام می کند. نمره بهره وری به طور پیش فرض فعال است و سازمان ها می توانند آن را غیرفعال کنند.


پس از حذف نام کاربری در گزارش سازمانی ، نکات مربوط به استانداردهای ارتباطات ، جلسات ، همکاری محتوا ، کار گروهی و پویایی جمع آوری شده و در نقاط بهره وری در سطح سازمانی ارائه می شود. بنابراین ، نمره بهره وری توسط کسی برای دسترسی به اطلاعات هر کاربر با استفاده از سرویس ها و برنامه های Microsoft 365 قابل استفاده نیست.