سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شیائومی مچ بند 5 نسخه گلوبال

نظر

شیائومی Mi Band 5 ، جدیدترین دستبند هوشمند چین با نمایشگر بزرگتر 1. 5 مه ، مانند سایر اعضای خانواده وی ، چهره نسل او را حفظ کرده است.همچنین دوام تسمه های این محصول و وزن کم آن از دیگر دلایلی است که شیائومی نباید ساختار سیلیکونی بندها را مجبور کند. به همین دلیل ، این شرکت علاقه بیشتری به توسعه نوارها دارد.اندازه صفحه نمایش شیائومی Mi Band 5 کوتاه و مفید است که در مقایسه با Mi Band 4 با صفحه نمایش 0.


مچ بند 5 انر


2 اینچی صفحه را در نظر نمی گیریم. با این حال ، تغییرات ظاهری فقط به نمایشگر محدود نمی شود. بنابراین ، دستبند جدید شیائومی از یک سنسور شتاب سنج ، یک ضربان قلب ، یک سنسور فشارسنج فرار و یک سنسور ژیروسکوپ استفاده می کند. فقط دستگاههایی با این فناوری به این تراشه مجهز هستند که از این ویژگی پشتیبانی می کند که خوشبختانه بند 5 از آن عقب نمانده است.


بررسی می بند 5 فارسی


با این حال ، تغییرات ظاهری فقط به نمایشگر محدود نمی شود.سری جدید ساعت های هوشمند شیائوم با نام Xiaomi Mi Band 5 به تازگی منتشر شده است.شیائومی Mi Band 5 هم اکنون در اروپا و انگلیس در دسترس است.شیائومی Mi Band 5 مورد انتظار را در چین راه اندازی کرده است.


جعبه گشایی مچ بند 5 زومیت


از نمایشگر گرفته تا سنسورها ، پردازنده ، در Mi Band جدید به روزرسانی می شود و ویژگی آن را بیش از هر زمان دیگری غنی می کند.1 اینچ است و صفحه نمایش 0.این تفاوت زیادی ندارد اما صفحه نمایش اکنون حاشیه های کوچکتر و مساحت بیشتری برای نمایش اطلاعات بیشتر دارد.وضوح تصویر در 126 29 294 پیکسل تنظیم شده و از 100? طیف رنگی P3 پشتیبانی می کند.همچنین با یک صفحه شیشه ای معتدل 2.


لوازم جانبی می بند 5


Mi Band 5 همچنین چندین حالت ورزشی جدید دارد. تمام حالت های ورزشی جدید را در زیر ببینید.علاوه بر حالت های ورزشی اضافه شده ، Mi Band 5 از ویژگی های جدید جدید ردیابی و بهبود برخوردار است.Mi Band 5 با ردیابی مداوم ضربان قلب هنگام چرت زدن ، نظارت بر خواب را بهبود بخشیده است.


خرید ساعت هوشمند مچ بند 5


در کل 28800 خواندن در یک بازه زمانی هشت ساعته. این کار همزمان با عملکرد ردیابی خواب Mi Band 5 برای ارائه بازخورد جامع تر درباره کیفیت خواب کار خواهد کرد.PAI مخفف Personal Activity Intelligence است و یک ویژگی است که از پوشیدنی های Amazfit Huami گرفته شده است.این اساساً ردیابی سلامتی را با دادن نمره ای بین 1 تا 100 بر اساس فعالیت روزانه و ضربان قلب ، به دست می آورد.Mi Band 5 به غیر از حالت های جدید ورزشی و ویژگی های ردیابی ، یک تغییر عمده در طراحی ایجاد می کند. Mi Band 5 جدید این دردسر را از بین می برد و شارژ مغناطیسی کاملاً جدیدی را روی آن قرار می دهد.


خرید دستبند شیائومی می بند 5


نوع روسی Mi Band 5 با NFC به بازار عرضه شد ، اما مدل جهانی فاقد این گزینه است.اکنون که با Mi Band 5 همه موارد جدید را دانستید ، در اینجا یک جدول سریع خلاصه مشخصات ارائه شده است.در چین ، نوع معمولی Mi Band 5 بدون NFC 189 یوان (26 دلار) است.


سنسور اکسیژن مچ بند 5


99 یورو (40 دلار early) قیمت پرنده زود هنگام خریداری کنید.در انگلیس 39. این نشان می دهد که راه اندازی Mi Band 5 در هند می تواند قریب الوقوع باشد.Mi Band 5 اولین بار در روز پنجشنبه ظاهر شد ، به عنوان جانشین Mi Band 4 که سال گذشته راه اندازی شد. از دیگر ویژگی های جدید Mi Band 5 می توان به شارژ مغناطیسی ، حالت بهداشتی زنان و سیستم نظارت بر خواب به روز اشاره کرد.


می بند 5 زومیت


در این صورت ، تعجب می کنید که چگونه دو باند هوشمند توسط Xiaomi در برابر یکدیگر قرار می گیرند ، حداقل روی کاغذ ، در اینجا یک مقایسه وجود دارد.در حالی که نسخه استاندارد Mi Band 4 (یا Mi Smart Band 4) برای خرید در هند با قیمت Rs در دسترس است.همانطور که گفته شد ، Mi Band 5 که به تازگی راه اندازی شده است دارای یک صفحه نمایش بزرگتر با رنگ آمیزی 1.


عرضه مچ بند 5


از طرف دیگر ، Mi Band 4 از صفحه نمایش OLED 0.برای ردیابی موثر الگوهای خواب ، Mi Band 5 دارای یک سیستم نظارت بر خواب بهبود یافته است که اکنون از قابلیت تشخیص REM نیز برخوردار است.


فارسی سازی می بند 5


هر دو ردیاب تناسب اندام توسط شیائومی 24 ساعته میزان ضربان قلب را کنترل می کنند.یکی دیگر از تغییرات بزرگ در Mi Band 5 جدید ، سیستم شارژ است.شیائومی ادعا می کند که نوع NFC Mi Band 5 تا 14 روز عمر باتری را ارائه می دهد در حالی که گفته می شود نسخه استاندارد با یک بار شارژ تا 20 روز دوام می آورد.از طرف دیگر ، نوع استاندارد Mi Band 4 با یک بار شارژ 20 روز به طول می انجامد.برای شارژ دستگاه ، کاربران بدنه کپسولی شکل را از بند جدا می کنند.


کار با مچ بند 5


ما بیش از یک ماه را با این پوشیدنی گذرانده ایم تا ببینیم این شرکت چه ویژگی های جدیدی را به ارمغان آورده است و آیا ارزش ارتقا از Mi Smart Band 4 سال گذشته را دارد.روی کاغذ ، باند جدید دارای طیف وسیعی از ویژگی های جدید است که باید استفاده روزانه را حتی از قبل راحت تر کند ، بنابراین باند را باند کردیم و در اینجا آنچه را باید بگوییم پس از یک دوره طولانی تست است.این اولین باری است که Mi Band می تواند این کار را انجام دهد - تاکنون کاربران مجبور بودند قرص را از باند خارج کنند و عمر بند را کوتاه کنند.اندازه Mi Band 5 نیز بزرگتر شده است ، به این معنی که بندها با مدل قبلی قابل تعویض نیستند.


فیلم می بند 5


لبه های صفحه جلوی آن تا حدی خمیده است تا ظاهر کامل تری به آن ببخشد - این قطعاً بهترین Mi Band است که تاکنون توسط شیائومی تولید شده است.در حال حاضر ما یک صفحه نمایش OLED با اندازه 1.همچنین تمرینات تنفسی ، نظارت بر استرس ، شاتر دوربین وجود دارد و زنان می توانند روند بیولوژیکی ماهانه خود را ردیابی کنند.


قابلیت می بند 5


گذشته از حالت های واضح دویدن و دوچرخه سواری ، اکنون Rowing Machine وجود دارد که گروه باند ها ، زمان درایو را می شمارد و زمانی را برای بازیابی پیشنهاد می کند.ویژگی تنفس بسیار ساده عمل می کند و برای مبارزه با استرس مداوم در زندگی ما یک افزودنی عالی است - یک انیمیشن و یک وزوز سریع و مرتعش به شما می گوید چه موقع استنشاق کنید و چه موقع بازدم دهید.ممکن است بی فایده به نظر برسد تا اینکه سرانجام تصمیم بگیرید یک دقیقه آرام شوید و تمرکز خود را بر روی نفس کشیدن بگذارید و سپس متوجه می شوید که دنیا بهتر شده است زیرا مشکلات از سر دورتر هستند.PAI یک شاخص شادابی است که شیائومی ادعا می کند داده های ضربان قلب را محاسبه کرده و آنها را به "یک امتیاز شخصی شده نشان می دهد که سطح فعالیت مورد نیاز برای حفظ سلامتی را نشان می دهد".اگرچه ، اگر تصمیم بگیرید که به شاخص PAI اعتماد کنید و از نظر مذهبی آن را دنبال کنید ، ممکن است در نهایت فعالیتی بیش از آنچه انتظار داشتید داشته باشید.


قابلیت های مچ بند 5


قبلاً در Mi Band 4 نیز ردیابی خواب وجود داشت ، اما اکنون خواب REM (حرکت سریع چشم یا زمانی که در خواب هستید) محاسبه می شود.همچنین سرانجام می تواند چرتهای میانی روز را ردیابی کند - همان روش محاسبه خواب منظم همراه با REM ، خواب عمیق و غیره است.عدم توافق گروهها در مورد یک آمار مهم ، این سال را ایجاد می کند که آیا هیچ یک از آنها اصلاً قابل اعتماد است؟ هنوز ، ما در بخش نتیجه گیری در زیر ، پاسخ مرتبط با آن را ارائه داده ایم.اما قبل از آن باید در مورد ویژگی قابل توجه دیگری صحبت کنیم - افزایش ظرفیت باتری.


می بند 5 مشخصات


در حالی که ظرفیت افزایش یافته است ، ردیابی نیز قدرتمندتر است و صفحه نمایش بزرگتر و روشن تر است - در پایان ، برابر است.با استفاده از اعلان ها و میزان ردیابی خودکار و ضربان قلب ، میزان باتری شما 10 روز طول می کشد ، اما با خاموش شدن اعلان ها و محدود شدن ویژگی افزایش نمایش بین ساعات خاص روز ، باتری می تواند بدست آورد تا 12 تا 14 روز.ما سال گذشته نیز نتایج مشابهی را با تست Mi Smart Band 4 داشتیم ، اثبات می شود که شیائومی در از بین بردن عمر خمیر کار بسیار خوبی انجام داده است.


محافظ صفحه نمایش می بند 5


ردیابی خواب یک ویژگی کوچک و زیبا ، و همچنین ضربان قلب یا فشار سنج است ، اما اگر مشکلات بهداشتی دارید نباید جایگزین کمک حرفه ای شوند. با همراهی برنامه Mi Fit ، کار ردیابی برخی از مواردی که در طول روز اتفاق می افتد انجام می شود ، اما این در مورد آن است.