سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین ساعت های شیائومی سال 2021

نظر

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit

این مدل از ساعتهای شیائومی به گونه ای طراحی شده است که البته می توانید زمان کافی را در اختیار شما قرار دهد ، اما همچنین به عنوان یک مانیتور ضربان قلب عمل می کند زیرا می تواند مقداری از داده های شخص را هنگام ورزش ضبط کند. این صفحه نمایش لمسی LCD رنگی دارد. دارای کرونومتر ، زنگ هشدار و همچنین دارای یک تایمر است ، علاوه بر این ، امکان دریافت تماس ، پیام کوتاه و مدیریت برخی از شبکه های اجتماعی را فراهم می کند و مورد آن Corning Gorilla ساخته شده از 2.5 شیشه است.

ساعت شیائومی Amazfit Stratos 2

این یک مدل از بهترین ساعتهای شیائومی است که بسیار بیشتر از مدل قبلی خود برجسته است زیرا امکان استفاده بیش از حد برای موارد خاص را دارد. این می تواند برای موارد ورزشی و همچنین برای محیط های اجرایی استفاده شود ، می تواند تا 50 متر در آب مقاومت کند و همچنین می تواند به عنوان یک مانیتور ضربان قلب استفاده شود زیرا دارای مجموعه ای از ویژگی ها است که به شما امکان می دهد عملکرد بدن خود را کنترل کنید .

 

ساعت شیائومی پیس

این مدل دیگری از ساعتهای شیائومی است که بسیاری از عملکردهای دیگر را نیز برآورده می کند ، از جمله اینکه می توان از این ساعت برای بررسی فعالیت قلب شما و دسترسی به لوازم جانبی مانند GPS و سایر موارد استفاده کرد. این یک ابزار خوب برای کسانی است که به ورزش اختصاص داده شده اند و همچنین از طریق WiFi می توانید آن را با دستگاه های هوشمند همگام سازی کنید و کارهای زیادی را بر روی آن انجام دهید بدون اینکه تلفن خود را به خیابان برسانید.

 

ساعت شیائومی سیگا

این مدل از ساعتهای شیائومی هم برای تنظیمات غیررسمی و هم در آن تنظیمات نیمه رسمی طراحی شده است. این محصولی است که به گونه ای طراحی شده است که گذشت زمان تاثیری در شما ندارد و برای دستیابی به این هدف با موادی ساخته شده است که دوام طولانی این ساعت جذاب را تضمین می کنند ، این یک مدل ساعت آنالوگ است که می تواند زمان و همچنین date ، این ساعت برای "تاجران" در نظر گرفته می شود که انواع فعالیت ها را در طول روز دارند.

 

ساعت شناور شیائومی Amazfit Verge

برای پایان دادن به این تجزیه و تحلیل ، ما این مدل از ساعتهای شیائومی را ارائه می دهیم ، که بیش از هر چیز در مورد افرادی که می توانند از آن استفاده ورزشی کنند ، بیشتر شرح داده شده است ، این نه تنها یک ساعت است که می تواند تاریخ و زمان را ارائه دهد ، بلکه دارای یک کرونومتر نیز است. و با تعدادی عملکرد که باعث می شود به عنوان یک ضربان قلب و همچنین برای ایجاد مکان ها عمل کند. به شما امکان می دهد از تلفن همراه خود تماس بگیرید و همچنین به توابعی مانند پیام ها دسترسی داشته باشید.

طرفداران

    این ساعت کاملاً سبک است ، شما می توانید آن را روی مچ دست خود بگذارید و بدون هیچ زحمتی با آن ورزش کنید زیرا وزن زیادی ندارد.

    تعداد زیادی سنسور دارد که عملکرد آن را تسهیل می کند و استفاده از آن را آسان تر می کند.

    نمایشگر این ساعت چه در مکان های کم نور و چه در جاهایی که نوری با شدت طبیعی یا بیش از حد وجود دارد از نور خوبی برخوردار است.

    باتری نسبتاً سریع شارژ می شود و زمان نسبتاً طولانی نیز دارد.

    این تقریباً با تمام تلفن های هوشمند فعلی ، چه Android یا iOS سازگار است.

منفی ها

    اگرچه مقاومت در برابر آب دارند اما محصولی است که برای استفاده در فعالیت های شنا یا غواصی مناسب نیست.

    برخی از افرادی که آن را خریداری کرده اند به عنوان یک محصول گران قیمت در نظر گرفته می شود.