سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین شیوه های طراحی ایمیل مارکتینگ

نظر

طراحی ایمیل و مارک تجاری خود را ثابت نگه دارید

خواه از الگویی استفاده کنید و یا یک طراح استخدام کنید (به خاطر داشته باشید که همه طراحان طراح ایمیل نیستند) یا توسعه دهنده ای برای علامت گذاری ایمیل های خود داشته باشید ، طراحی ایمیل شما باید با مارک کلی شما در وب سایت شما همسو باشد.

شما نمی خواهید گیرنده پیام شما را باز کند و هیچ ایده ای از آن پیام ندارید.

کلیک کردن روی یک ایمیل به وب سایت خود باید یک تجربه یکپارچه باشد. گیرندگان باید بدانند که مرحله بعدی دقیقاً چگونه و کجا برداشته می شود. الگوهای خود را با این حساب طراحی کنید.

 

موضوعی را تایپ کنید که گیرندگان نمی توانند آن را نادیده بگیرند

همه اجزای ویرایشی هر ایمیل مهم هستند ، اما موضوع موضوعی شما احتمالاً در جایی است که گیرنده تصمیم بگیرد ایمیل شما را باز کند یا از طریق صندوق ورودی خود که قبلاً شلوغ است پیمایش کند.

سعی کنید عنوان را در سمت کوتاه (3-5) کلمه نگه دارید. پس از نوشتن سایر م componentsلفه های ایمیل خود ، نوشتن عنوان را در نظر بگیرید تا بتوانید تصمیم بگیرید که می خواهید از چه زاویه ای استفاده کنید.

 

 

نوشتار خود را با ایمیل تطبیق دهید

چه شما را مرعوب کرده و چه قصد نوشتن یک نسخه ایمیل را دارید ، برخی از نشانه های سطح بالا وجود دارد که به شما کمک می کند یک نسخه جذاب را به طور کارآمد و مداوم تهیه کنید.

 

 

عدم استفاده از پاسخ از نامها را متوقف کنید

کنجکاو هستید که چه چیزی را به عنوان نام خود قرار دهید؟ حداقل پاسخ بدون پاسخ را حذف کنید (به عنوان مثال "noreply@sendgrid.com"). ارسال ایمیل بدون پاسخ این تصور را از بین می برد که شما در ایمیل های خود مکالمه 1: 1 دارید که به طور کلی غیر دوستانه است.

شما ممکن است بخواهید از نام شخصی یا شرکتی استفاده کنید یا نکنید ، اما تنها راه برای فهمیدن اینکه چه چیزی مطمئناً برای شما بهتر کار می کند این است که آزمایش کنید کدام قسمت بیشترین تعداد اسلات را دریافت می کند.

 

یک ایمیل خوش آمد گویی عالی ارسال کنید

 

ممکن استبدیهی به نظر برسد ، اما از مشترکین جدید استقبال کنید! پیام های ایمیل خوشامد به شما فرصتی می دهد که "سلام" بگویید ، خود را دوباره معرفی کنید و انتظارات را برای نوع ایمیل دریافت کنندگان خود - و هر چند وقت یکبار تنظیم کنید.

ایمیل های خوشامدگویی همچنین فرصت مناسبی را برای ارسال مشترکان به مرکز ترجیحی شما فراهم می کند تا آنها بتوانند فرکانس و نوع ایمیلی را که از شما دریافت می کنند تنظیم کنند. شروع با یادداشت مناسب می تواند همه تفاوت را در خوشحالی مشترکان شما ایجاد کند.