سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه مشاغل کوچک از بازاریابی چریکی استفاده می کنند

نظر

بازاریابی چریکی ممکن است راه حل مناسبی برای تجارت کوچک شما باشد. چرا؟ اگر به خوبی اجرا شود ، اغلب ارزان است اما به مخاطبان بسیار هدف می رسد. همچنین می تواند یک روش عالی برای جلب توجه ، برجسته شدن از رقابت و کسب شهرت به عنوان سرگرم کننده و متفاوت باشد.

در مصاحبه ای با مجله Entrepreneur ، چندین کارشناس آژانس بازاریابی چریکی نشان دادند که بازاریابی چریکی خوب ...

"... غیر مجاز ، آزار دهنده" و "چسبناک". - برت زاکاردی از Street Attack

"... فعال سازی نام تجاری توسط شهر ، رویداد یا سازمان 100 درصد مجاز نیست." - آدام سالکوز ، بنیانگذار و رئیس ALT Terrain

"... یک حالت ذهنی. اگر ارزش انتشار ندارد ، جنگ چریکی نیست." - درو ناصر ، مدیر عامل ، بازاریابی Renegade

یکی از مشهورترین نمونه ها پروژه بلر جادوگر است ، فیلمی که با تلاش بازاریابی چریکی تبلیغ شد. پروژه بلر جادوگر یک فیلم ترسناک روانشناختی آمریکایی است که در سال 1999 توسط پنج نفر از دانش آموختگان برنامه فیلم دانشگاه فلوریدا مرکزی با بودجه محدود و دوربین تولید شده است.

 

این دو نفر برای پخش شایعات درباره افسانه خیالی "جادوگر بلر" یک کمپین آنلاین ایجاد کردند.

این دو برای ایجاد کمک به علت این شبح ساختگی مبتنی بر جنگل ، وب سایتی را به بلر ویچ اختصاص دادند. آنها با شعار "در اکتبر 1994 ، سه فیلمساز دانشجو هنگام جنگیدن در یک فیلم مستند در جنگل های نزدیک بورکتسویل ، مریلند ناپدید شدند. یک سال بعد ، فیلم آنها پیدا شد."

در آوریل 1998 ، پیش نمایش از Bravo پخش شد و توجه بسیاری را به خود جلب کرد. نمایش Bravo Show Split / Screen از این دوتایی خواست که یک وب سایت مستقل ایجاد کنند ، زیرا نظرات بلر ویچ بر سایت و هیئت بحث و گفتگو خود حاکم بود. افرادی بودند که به این علاقه داشتند و فیلم حتی به پایان نرسیده بود.

همه چیز اینگونه شروع شد. سایت در تابستان 1998 راه اندازی شد و در ماه نوامبر ، فهمیدیم که در جشنواره فیلم ساندنس پذیرفته شده ایم.

همه ما در Sundance هیاهو داشتیم. دلیل این نبود که ما پول خرج کردیم. به این دلیل بود که پیش از این طرفدارانی بودند که حتی فیلم را ندیده بودند. مایک مونیلو ، بنیانگذار پروژه جادوگر بلر ، گفت: این یک چیز شگفت انگیز بود.