سفارش تبلیغ
صبا ویژن

10 لیست برتر: بهترین آژانس های طراحی وب سایت سال 2021

نظر

در این مطلب قصد داریم در مورد سایتها و آزانسهای برتر طراحی وبسایت در جهان صحبت کنیم که بسیار مشهور هستند. ممکن هست شما به دنبال سایتی هستید که در ایران بتوانید از خدمات آنها کمک بگیرید.

زیرا ما دسترسی خوبی به برندهای جهانی مطرح نداریم و باید از آزانسهای طراحی سایت داخلی کمک بگیریم.

یکی از بهترین سایتها در این حوزه طراحی سایت در مازندران شرکت طراحی سایت هست ، برند سئو شتاب هست. یک سایت معتبر که در تمام استان مازندران از جمله: بابلسر، ساری،بابل، آمل، فریدونکنار و ... این خدمات را ارائه می دهد.

بدون کوچکترنی اتلاف وقت به سراغ بهترین برندهای جهانی طراحی سایت خواهیم رفت.

ماهی اره ای

 در حالی که این شرکت Pulicis Sapient را در سال 2016 خریداری کرد ، تیم پشتیبان Razorfish با کار خود از 34 دفتر در پنج قاره همچنان "شکستن کد خلاقانه" را ارائه می دهد. با داشتن مشتریانی مانند مرسدس بنز ، والمارت ، خطوط هوایی Southwest و آئودی ، این شرکت یکی از موارد مورد علاقه ما است.

 

Deloitte Digital

Deloitte Digital یک مشاوره دیجیتال خلاق است ، بزرگترین شرکت مشاوره ای جهان با تیمی با استعداد از بازاریابان ، تبلیغ کنندگان و طراحان است. ناگفته نماند که این شرکت مکانهایی را در سراسر جهان برای همکاری آسان با مشتریان ارائه می دهد.

 

پادشاهی شمال

پادشاهی شمالی عمدتا به دلیل کار در Vodafone و سایت تبلیغاتی "Got Milk" در لیست شرکت های برتر طراحی وب جایی پیدا کرد. از نظر کیفیت کلی آنها ، ما فکر می کنیم آنها از بهترین طراحان وب در جهان برخوردار هستند. مشتریان پادشاهی شمالی دارای استعداد بین المللی بیشتری هستند ، از جمله کوکاکولا ، تویوتا و ویکتوریا سکرت.

 

22 متر مربع

22squared چهارمین آژانس تبلیغاتی مستقل در ایالات متحده است و مشتریان بزرگی از جمله Baskin-Robbins ، GNC ، Hanesbrands و The Home Depot دارد. این شرکت همه چیز را از توسعه محتوای خلاقانه تا تجزیه و تحلیل ROI ارائه می دهد.

 

360i

360i با همکاری با شرکت هایی مانند بن و جری ، کانن و کوکاکولا قطعاً نام خود را به دست آورده است. این برنامه برنامه ریزی ، استراتژی ، اجتماعی ، فنی و موارد دیگر را فراهم می کند - درک آسان دلیل کسب رتبه ای در لیست را آسان می کند. آنها همچنین با کسب بیش از ده جایزه در لیست های دیگر قرار گرفته اند.

 

گروه بین المللی گری

 گروه گری گلوبال که در خیابان پنجم در شهر نیویورک واقع شده است ، به NFL ، Soundcloud و Volvo خدمات ارائه می دهد - به آنها انتخاب چشمگیری می بخشد. گری یک پنجم از لیست Fortune 500 را در اختیار شما قرار می دهد و این یکی از موفق ترین شرکت های این لیست است. آنها از فناوری دیجیتال گرفته تا رسانه و تبلیغات همه چیز را ارائه می دهند.

 

کراسلت کریمر

کرامر-کراسلت معتقد است که "برندی که بیشترین دوستان را دارد برنده می شود" و اصرار دارد که خلاقیت ، رسانه و استراتژی یکی باشد. آنها خدمات دیجیتال ، تجزیه و تحلیل ، روابط عمومی و سایر موارد را ارائه می دهند و برای شرکت هایی مانند Nikon ، Corona و Panera Bread کار می کنند.

 

گروه Tombras

Tombras یک آژانس خانوادگی است که در سال 1946 تاسیس شد. Ad Age آن را آژانس ملی کوچک سال معرفی کرده است و این حتی لیست گسترده مشتریان عالی آنها را پوشش نمی دهد. این شرکت با خدمت به شرکت هایی مانند میشلن ، مون پی و مک دونالد جایگاه مشخصی در لیست ما کسب می کند.

 

AKQA

با ارائه رسانه های اجتماعی ، علم داده و طراحی ، AKQA کارهایی را برای Nike Football ، Google و Warner Brothers Entertainment انجام داده است. آنها همچنین با آشر همکاری کرده و چهار جایزه در کلیوس کسب کرده اند. با چنین رزومه ای ، AKQA مطمئناً لیست ما خواهد بود.

منبع