سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه شخصیت مخاطب خود را مطابقت دهیم

نظر

 

شما زمان زیادی را صرف مقالات ، پست های وبلاگ ، انتشارات مطبوعات و پست های خود در شبکه های اجتماعی می کنید. ساخت ، تصحیح ، اصلاح ، مطمئن شوید که دستور زبان شما قبل از انتشار بدون نقص است.

چه حسی خواهید داشت اگر همه آن کارها ، همه آن ویرایش های دقیق ، از نظر میزان خواندن محتوای شما در واقع معنایی نداشته باشند؟

یافتن لحن صحیح برای مخاطبان یک مشکل رایج در بین متخصصان بازاریابی است. اما نگران نباشید ما قبل از اینکه انگشتان خود را روی کلیدها بگذارید ، چند نشانگر برای شناسایی شخصیت مخاطب هدفمند و صدای عالی شما داریم.

بیشتر: 

7 روش تجارت الکترونیکی محصولات برتر

چرا صدا مهم است

صدایی که به محتوای خود می دهید همان چیزی است که به یک برند شخصیت می بخشد. به جالب ترین داستانی که خوانده اید ، فکر کنید. بیش از احتمال وجود دارد ، شما این کار را با لحن یا صدای خاصی انجام داده اید و این بخشی از آنچه شما را مجذوب فصل آخر می کند ، بوده است.

برای هر ماده بازاریابی یا مقالاتی که منتشر می کنید ، همین حرف را می توان زد. هر چیزی را می توان خشک و کسل کننده کرد اگر فاقد شخصیت باشد ، از جمله مارک تجاری شما.

سن فقط یک عدد نیست.

اولین کلید شناسایی صدای دلخواه یک برند ، دسته بندی مخاطبان شماست. چگونه می خواهید افرادی را که می خواهید صحبت کنید از کسانی که احساس می کنید از پیام های شما به این اندازه دریافت نمی کنند ، متمایز کنید؟ چه پارامترهایی را متناسب با محتوای خود تنظیم می کنید؟ چند نکته را باید در نظر گرفت:

    سن: Millennials ، Baby Boomers ، Generation X - هر کس نگرانی ها و اولویت های خاص خود را دارد و به بخشهایی از محتوای شما کمک می کند تا به طور موثر صحبت کنند.

    منطقه جغرافیایی: برای وسایل کوهنوردی محله واقع در وسط بیابان یا تجهیزات کوهنوردی برای مردم ساکن در بخشی از کشور که دارای چمنزارهای مسطح است ، خرید نمی کنید. یا شاید اگر فوق العاده خوش بین باشید. بسته به محتوای شما ، جایی که مخاطب شما با خانه تماس می گیرد ممکن است برخی از گفته های شما را به او القا کند.

    وضعیت مالی و سبک زندگی: هیچ کس دوست ندارد پول صحبت کند ، اما این چیزی است که شما باید مرتباً به آن توجه کنید ، مخصوصاً اگر می خواهید محتوای شما نتیجه بدهد. همانطور که در مکان فوق ذکر شد ، باید در مورد وضعیت مالی کسی نیز فکر کنیم. از این گذشته ، والدین مجرد بیش از علاقه مندان به چند میلیونر بیشتر به مقالات سازمانی بازگشت به مدرسه علاقه مند خواهند شد.

پیشنهاد ویژه: 

10 لیست برتر: بهترین آژانس های طراحی وب سایت سال 2021

هسته اصلی ماجرا

هدف شما ممکن است بیشتر تأثیرگذار در لحن و صدای کلی شما باشد. چرا این مقاله را برای این مجموعه خاص از افراد می نویسید؟ با صرف وقت و تلاش برای دستیابی و ارسال مطالب خود به منظور بررسی بیشتر افکار عمومی ، چه چیزی به دست می آورید؟

سه هدف اصلی را می توان به عنوان انگیزه های معمول برای نوشتن یا استدلال به طور کلی مشخص کرد:

 

    خبر دادن

    ترغیب کردن

    یا برای سرگرمی

 

حتما ببینید: 

بهترین ساعت های شیائومی سال 2021

 

در بازاریابی یک محصول یا ایده ، شما به طور معمول روی دو مورد اول تمرکز خواهید کرد ، اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید با لبه شوخ طبعی شوخ طبع ، آموزنده و جذاب باشید یا متقاعد کننده باشید. این تمایز به بحث قبلی ما درباره شناسه های خاص مخاطب برمی گردد و در نهایت به نویسنده بستگی دارد.

هنگامی که شما کمی از نوع افرادی که می خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید و سفر آنها به عنوان یک خریدار را درک کنید ، متناسب با یک رویکرد متناسب با پیام خود به راحتی کافی است. این تاکتیک برعکس عمل می کند. اگر قبلاً دقیقاً می دانید چه چیزی را می خواهید بفروشید یا ارائه دهید ، می توانید مخاطب مورد نظر خود را فقط از طریق این حقایق انتخاب کنید.

ما امیدواریم که این کار به شما کمک کند تا همانطور که با تلاش های بازاریابی و تبلیغاتی خود به جلو می روید ، صدایی مناسب با مخاطبان خود ایجاد کنید. وقتی پیام بی نقصی دریافت کردید ، مقاله ما را در مورد ترجمه این محتوا همزمان با استراتژی های بازاریابی دیجیتال ببینید. در اینجا در جزیره سیج ، محتوا تجارت ما است و یافتن روش صحیح انتقال آن برای مشتریان؟ این فقط بهترین و بزرگترین قسمت کار است.