سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات لوله بازکنی تهرانپارس و تخلیه چاه در تهرانپارس

نظر

با ارائه خدمات لوله بازکنی تهرانپارس در سایت پرتقال و همچنین خدمات دیگری مانند تخلیه چاه , طوقه چینی و کول گذاری و تعمیر چاه‌های قدیمی به صورت شبانه روزی و 7 روز هفته در خدمت همشهریان تهرانی هستیم. با توضیح مهم‌ترین خدمات لوله بازکنی در تهرانپارس همراه باشید.

برای درخواست خدمات لوله بازکنی در تهرانپارس می‌توانید با شماره‌ی زیر تماس حاصل فرمایید:

خدمات لوله‌ بازکنی مرکز تهران: 88644349

خدمات لوله‌ بازکنی شرق تهران: 77620147

خدمات لوله‌ بازکنی غرب تهران: 44336061

خدمات لوله‌ بازکنی شمال تهران: 22904071

خدمات لوله‌ بازکنی جنوب تهران: 66769908

همچنین می‌توانید با شماره تماس 09129250658 آقای محمدی به‌صورت شبانه‌روزی تماس بگیرید.

ما 24 ساعته و در 7 روز هفته و بدون تعطیلی حتی در روزهای تعطیل در خدمت همشهریان تهرانی خواهیم بود.

 

سرویس‌کاران سایت پرتقال با تخصص و تجربه فراوانی که در مورد خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه دارند , همیشه مورد تحسین همشهریان در منطقه تهرانپارس بوده‌اند. مهم‌ترین هدف سرویس‌کاران ما ارائه بهترین خدمات در سریع‌ترین زمان و ارائه راه‌حل‌های مهم برای پیشگیری از اتفاقات بعدی به مشتریان هست.

 

سرویس‌کاران ما سعی دارند همیشه قبل از هر کاری اطلاعات کافی از مشکلات را پرس‌وجو کنند و بعد از برسی و شناخت مشکل سریع‌ترین و مطمئن‌ترین راه‌حل را انتخاب کنند.

 

نکته مهم اینجاست که بسیار مهم هست تمیز بودن سرویس‌کاران ما می‌باشد. ارائه خدمات خوب و حفظ بهداشت در انجام کار یکی از قوانین اصلی سرویس‌کاران سایت پرتقال هست. اگر چنانچه یکی از تعمیرکاران ما در انجام کارهای خدماتی بهداشت را رعایت نکردند و بعد از پایان کار تمیز کردن محوطه را به خوبی انجام نداده است , موضوع را به بخش پشتیبانی در میان بگذارید.

 

مهم‌ترین خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه در منطقه تهرانپارس سایت پرتقال

خدمات لوله بازکنی تهرانپارس

با همراه داشتن بهترین و بروزترین دستگاه‌ها در زمینه باز کردن لوله‌های فاضلاب , ظرف‌شویی و سینک آشپزخانه , توالت فرنگی و ایرانی و لوله‌های حمام , درآوردن اشیاء گران‌قیمت از داخل لوله‌ها انجام خواهد شد. این خدمات شبانه‌روزی و در 7 روز هفته بدون تعطیلی انجام می‌شود.

 

تمامی مناطقی که تحت پوشش خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه سایت پرتقال می باشند:

خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی غرب تهران

خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی در تهران

خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی شرق تهران

خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی تهرانپارس

خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی شهرک غرب

خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی سعادت آباد

خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی نارمک

خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی پاسداران

خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی پیروزی تهران

خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی شریعتی تهران

خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی نیاوران

خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی البرز و کرج

خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی ونک و جردن و پونک

خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی زعفرانیه

خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی الهیه

خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی تهران ویلا

خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی شمال تهران

خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی تجریش

خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی تهرانسر

خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی فاضلاب و لایروبی

برای دریافت هر کدام از این خدمات می توانید به بخش مقالات مراجعه کنید و یا از همین صفحه با تماس با واحد پشتیبانی مشکلات خود را در میان بگذارید.

 

اما مهم‌ترین دستگاه‌ها برای خدمات لوله بازکنی تهرانپارس:

1- اولین وسیله که در اکثر خانه‌ها برای باز کردن گرفتگی‌های خفیف ابزار تلمبه دستی هست. فقط کافی است کمی آب را در داخل سینک ظرف‌شویی و یا لوله حمام بریزی و با چند بار فشار دادن تلمبه بر روی مجرای لوله ها و واردکردن فشار یک‌باره هوا به داخل آن, گرفتگی لوله باز شود.

2- اگر دیدید که نمی‌توانید با تلمبه دستی کاری انجام دهید و مشکل کمی سخت هست نیاز به ابزار دستگاه پمپ هوا می‌باشد. این دستگاه با متراکم کردن هوا و فشار بیشتر ولی با تکرار گرفتگی لوله ها را باز می‌کند. با بخش پشتیبانی تماس بگیرید تا سرویس‌کاران ما اعزام شوند.

3- روش دیگر به کمک دستگاه تراکم هوا می‌باشد. این دستگاه همکاری شبیه دستگاه پمپ هوا انجام می‌دهد , اما فرق عمده آن در اجرای عملیات هست. به این شکل که هوا در درون دستگاه با فشار بسیار زیاد جمع می‌شود و به یک‌باره به داخل لوله هدایت می‌شود و باعث رفع گرفتگی کامل لوله می‌شود.

4- دستگاه فنر زنی که یکی دیگر از دستگاه‌ها برای باز کردن لوله‌های توالت و حمام هست. این دستگاه که به همراه خود از فنرهای متفاوتی استفاده می‌کند , به این طریق کار می‌کند که باید با توجه به نوع مشکل در درون لوله نوع سر فنر مخصوص را انتخاب کرده و به سر دستگاه وصل کرده و آرام آرام به درون لوله هدایتمی کنند تا به نقطه گرفتگی برسد.

از این مرحله با کمک دستگاه , سر فنر را مانند عقربه‌های ساعت می‌چرخانند تا بتواند گرفتگی لوله ها را باز کند. شاید بعضی وقت‌ها نیاز باشد که به آرامی و بعضی اوقات خیلی سریع و با فشار بیشتری آن را بچرخانند.

5- دیلم وسیله‌ای هست که با آن می‌توانید بعضی از مشکلات گرفتگی لوله‌ها را حل کنید. این وسیله با داشتن یک دسته بلند و یک فنر مخصوص برای گرفتگی‌های لوله ها مخصوصاً قسمت شتر گلو کاربرد دارد.

6-مایع ظرف‌شویی نیز برای باز کردن گرفتگی‌های معمولی استفاده می‌شود. برای یادگیری نحوه آموزش و باز کردن لوله‌ها با کمک مایع ظرف‌شویی می‌توانید این مقاله را مطالعه کنید.

 

 منبع: https://portoghal.com/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D9%84%D9%88%D9%84%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DA%A9%D9%86%DB%8C-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3-%D9%88-%D8%AA%D8%AE%D9%84%DB%8C%D9%87-%DA%86%D8%A7/