سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به دنبال یک RUG آشپزخانه جدید هستید؟

نظر

به دنبال یک RUG آشپزخانه جدید هستید؟ اینجا چگونه می توان یک نفر را پیدا کرد

آشپزخانه شما بیش از حد ممکن است یکی از نقاطی باشد که هنگام تزئین نیاز به دو قطار فکری دارد. دوام عملی و جذابیت دیگری در خانه شما - و هیچ کس نباید از این امر غافل شود. از این گذشته ، آشپزخانه شما یکی از متداول ترین و دیده ترین اتاق های خانه شماست. اما چگونه ایده های فرش آشپزخانه را برای نیازهای خود پیدا می کنید؟ و چه چیزی آنها را زنده می کند؟

دقیقاً مانند اتاق نشیمن ، آشپزخانه شما بیش از آنچه قلب خانه شما محسوب می شود در نظر گرفته می شود و تقریباً به همان اندازه ترافیک دریافت می کند. مطمئناً ، شما ممکن است فکر کنید که یک فرش آشپزخانه باعث سایش و پارگی و آسیب های روزمره می شود در حالی که به خانه شما احساس طراحی لوکس آشپزخانه نمی دهد. اما ، در واقع ، این خیلی دور از واقعیت است زیرا ایده های زیادی برای فرش آشپزخانه وجود دارد که می توانید با کف آشپزخانه خود جفت کنید تا این بخش گرامی از خانه خود را به مقصدی راحت و جذاب تبدیل کنید که همیشه تصور می کردید.

گفته می شود ، فرش های آشپزخانه از عملی بودن و زیبایی شناسی کمتر خوشایند بوده اند. بنابراین ، اگر به دنبال داغترین روندهای طراحی مدرن فرش آشپزخانه هستید ، در جای مناسبی قرار دارید همانطور که طراحان داخلی Diccor Aid را برای بررسی آنچه در یافتن فرش مناسب آشپزخانه برای هر فضایی جستجو می کند ، در مکان مناسب قرار دارید. برای کسب اطلاعات بیشتر ، با ما همراه باشید تا الهام بخش فرش آشپزخانه را بیابید که نمی توانید بدون گرفتن نشانه از آن استفاده کنید.

 

شناسه های قهوه ای رنگ با رنگ های زیبا

از آنجایی که بیشتر کابینت های آشپزخانه در رنگ سفید تمیز کننده رنگ و یا با رنگ های خنثی به پایان رسیده اند ، می توانند آشپزخانه شما را به صورت یک پارچه معمولی و ساکت جلوه دهند. از این رو ، نیاز به معرفی رنگ ها و الگوهای جسورانه تر از طریق فرش آشپزخانه خود برای عمق بیشتر و بازی بصری.

با انجام این کار ، به شما امکان می دهد یک فرش آشپزخانه پر جنب و جوش را با رنگ ها و الگوهایی وارد کنید که می تواند به شما کمک کند فوراً آشپزخانه خود را با سهولت تعریف کنید. واقعیت این است که برای پنهان کردن لکه های روزمره و لکه ها ، رنگ و الگوی فوق العاده ای است و از آنجا که یک فرش آشپزخانه می تواند کوچک و ارزان باشد ، با تغییر فصول و روند ، راحت می توان آن را خاموش کرد.

 

از یک RUG RADG در منطقه آشپزخانه خود استفاده کنید

آیا تاکنون تمام روز با زحمت پخت و پز و تمیز کردن در آشپزخانه خود بایستید تا در پایان دچار درد پا شوید؟ خوب ، اگر این طور باشد ، به نظر می رسد مانند یک فرش آشپزخانه پرشده یا یک زیرپوش زیر آن ممکن است نام شما را صدا کند. همچنین در صورت داشتن اعضای خانواده سالخورده یا فرزندان خردسال در خانه که دارای سلطنت رایگان در آشپزخانه هستند ، بالشتک بسیار مهم است.

فرش آشپزخانه پر از آشپزخانه مانع از سقوط می شود زیرا مقاومت داخلی را در هنگام کار اضافه می کند و راحتی را اضافه می کند. فرش آشپزخانه ای خالی همچنین به شما در کاهش فشار در پشت شما در حین پخت و پز کمک می کند. برای ایده های مفید فرش آشپزخانه دو طرفه ، مطمئن باشید که آنها را در اطراف سینک و اجاق گاز یا هر جای دیگری که معمولاً در آن آب ریخته می شود و در جایی کار می کنید ، قرار دهید.

 

بگذارید آن را با طبقه KITCHEN موجود خود مخلوط کنید

صرف نظر از نوع کف آشپزخانه خود ، اگر به دنبال فرش جدید آشپزخانه هستید ، یکی از آن را با سبکی در نظر بگیرید که با کفپوش و کابینت موجود خود را برای ایجاد یکنواختی به خوبی جفت کنید. این یک روش عالی برای ایجاد ایده های تزئینی فرش آشپزخانه است که با کف آشپزخانه یا کابینت آشپزخانه فعلی شما درگیر نیست. اگر در آشپزخانه خود رنگ ها و جزئیات روشن دارید ، اطمینان از اینکه فرش آشپزخانه شما دارای تن خنثی است باعث می شود ظاهر و پریشانی از ظاهر با احساس آشپزخانه تان جفت شود.

گفته می شود ، اگر آشپزخانه شما بیشتر از رنگ های خنثی ساخته شده است ، قرار دادن یک فرش با رنگ جسورانه در مقابل سینک شما می تواند به روشن تر کردن آشپزخانه شما کمک کند و ظاهر و احساس آن را به فضایی دنج اما پرانرژی تبدیل کنید که به خوبی قضاوت شود. شما همچنین می توانید از فرش های چند رنگ استفاده کنید زیرا این امکان را به شما می دهد تا بین تفاوتی بین سبک های مختلف طراحی کنید زیرا شما بدون تعهد عمده می خواهید.

 

مواد مورد نیاز RUT را برای نیازهای خود انتخاب کنید

بعد از اینکه این ایده های فرش آشپزخانه را در نظر گرفتید ، شاید زمان آن فرا رسد که فکر کنید چه نوع مواد فرش به بهترین وجه متناسب با نیازها و سبک زندگی شما خواهد بود. توجه داشته باشید که این تنها زمانی ضروری است که می خواهید همه چیز را یکدست کنید. اگر اینگونه نباشد ، ممکن است بخواهید روی انتخاب بهترین رنگ ها و بافت ها متمرکز شوید و فراموش نکنید که این پارچه بافته شده است یا هماهنگ با نحوه ظاهر و احساس سایر آشپزخانه شما.

برای بهترین مواد فرش ، به سراغ مواد مقاوم و مقاوم در برابر آب بروید. و این را بخاطر بسپار که همیشه نمی توان از ریختن آب روی زمین جلوگیری کرد و یا یک ظرف سس را از بیرون از یخچال آشپزخانه بیرون نکشید. اما شما می توانید هنگام انتخاب یکی از مقاوم در برابر آب و لکه ها ، تمیز کردن ظروف روی فرش را آسان تر کنید.

 

ایده های فرش آشپزخانه بافت

آیا آشپزخانه شما همیشه در هر دقیقه از شب مشغول کار است؟ در این صورت شاید بخواهید که یک فرش بافته شده صاف در کف آشپزخانه خود قرار دهید. این فرش ها معمولاً با پنبه و سایر الیاف ساخته می شوند که تمیز کردن آنها به طور مرتب فوق العاده آسان می شود.

حتی اگر بستر حیوان خانگی شما روی آن باشد ، تنها چیزی که نیاز دارید پرتاب آن در ماشین لباسشویی است و شما خوب هستید که بروید. اگر حیوان خانگی شما علاقه ای به جویدن فرش و فرش با دندان های خود دارد و یا آنها را از بین می برد ، ممکن است چندان به فرشهای بافته مسطح علاقه نداشته باشد زیرا آنها بصورت نازک با حلقه های کوچکتر بافته می شوند و خنداندن پنجه یا دندان هایشان برایشان دشوار خواهد بود. به.

 

صفحات بزرگتر و صفحات ضخیم تر

اگر به دنبال ایده های فرش آشپزخانه Pinterest هستید ، پس فرش های با روند و حلقه های بزرگتر ممکن است توجه شما را جلب کرده باشند. گذشته از مقیاس ، طراحی و بافت غیر منتظره آنها ، آنها برای آشپزخانه ای با کاشی یا کف چوبی - مخصوصاً در زمستان و در فصول سرد سال نیز ایده آل هستند.

فرش هایی با حلقه های بزرگتر مطمئناً ضمن افزودن گرمای فوری ، بافت و احساس بی پایان آرامش بخش ، ظاهر آشپزخانه شما را تقویت می کنند. آنها همچنین آسایش اضافی زیر کف را برای شما و مهمانان فراهم می کنند تا در هنگام پخت و پز و پذیرایی از مهمانان احساس خستگی و ناراحتی نکنید.

 

ایمن فکر کنید

نباید از جستجوی فرش ایده آل برای آشپزخانه خود ایمنی را فراموش کنید زیرا این یک فضای کاری معمولی است. اگر در آشپزخانه خود کفپوش چوبی یا کاشی جلا دارید ، این بسیار مهم است. برای جلوگیری از ریزش و ریزش مکرر ، مطمئن شوید که قالیچه ای را با یک لایه چسبنده در زیر خریداری کرده اید که در هنگام پله روی زمین خیس نمی لغزد یا حرکت نمی کند.

اگر قبلاً یک فرش آشپزخانه دارید که این ویژگی را شامل نمی شود ، در نظر بگیرید که یک پد فرش بخرید زیرا می توانید به راحتی یک مورد ارزان قیمت را در هر کجا پیدا کنید. قرار دادن پد فرش زیر یک فرش آشپزخانه باعث می شود حتی در صورت ریختن مایع روی آن ، از ریزش فرش جلوگیری شود. گذشته از آن ، یک پد فرش نیز به شما کمک می کند فرش خود را در جای خود نگه دارید و سایش و پارگی را به حداقل برسانید.

 

مات های پایدار فوم

تشک های آشپزخانه ایستاده از فوم گزینه ای هوشمندانه برای فرش برای کسانی که هنگام کار در آشپزخانه به راحتی جدی نیاز دارند ، ایجاد می کند. اگر ایستادن روی کف های سخت برای مدت طولانی دشوار است ، می توانید به تشک های کف که یا بر روی فرش آشپزخانه یا به طور مستقیم روی زمین قرار گرفته است ، اعتماد کنید.

گفته می شود ، تشک های ضخیم ایستاده برای فرش آشپزخانه تحت ایده های جدول ایده آل نیستند و برای موقعیت های خاص ایستاده یا جایی که در آشپزخانه خود پخت و پز هستید بهترین کار را می کنند.

 

یک جدول مخصوص آشپزخانه را در زیر یک جدول درخشان قرار دهید

یک فرش آشپزخانه نیز برای گرم نگه داشتن و آسایش پاها در زیر میز صبحانه شما بسیار عالی است. این که آیا شما دارای یک طرح کف باز با آشپزخانه غذاخوری هستید یا اگر یک ضیافت صبحانه کوچک برای کار با آن دارید ، این فرش آشپزخانه تحت ایده های جدول مطمئناً مانند جادو کار خواهد کرد.

به علاوه می توانید از یک فرش زیر میز برای تبدیل یک آشپزخانه طبقه باز به فضاهای فردی برای احساس صمیمی تر استفاده کنید. با این حال ، به خاطر داشته باشید که فرش آشپزخانه شما باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا اطمینان حاصل شود که فرش آشپزخانه شما در جای خود باقی خواهد ماند زیرا مهمانان صندلی های خود را جمع می کنند و صندلی ها را برای نشستن حرکت می دهند. با این روش می توانید خود را از یک ظاهر ناخوشایند نجات دهید ، همچنین فرش آشپزخانه شما را سریعتر از آنچه که لازم است سن می کند.

 

قالی های شرقی برای آشپزخانه

فرش های شرقی انتخابی ایده آل برای صاحبان خانه است که به دنبال فرش های آشپزخانه کلاسیک هستند و کاملاً با هر سبک دکوری ترکیب می شوند ، از سنتی گرفته تا کشوری. بنابراین اگر در جستجوی احساس آزمایشی و واقعی برای کف آشپزخانه خود هستید ، یک فرش آشپزخانه شرقی شرقی یا قرمز غنی با الگوهای برجسته متقارن را در نظر بگیرید.

شما همچنین می توانید با انواع فرش های قومی و قبیله ای که الهام بخش آشپزخانه شما هستند ، احساسات التقاطی بیشتری را به آن اضافه کنید و بعد از ترک مهمانان ، مدت طولانی به یاد ماندنی باشید. یا می توانید برای ایده های فرش استاندارد آشپزخانه که هیچ کس دیگری در خانه های آنها نخواهد داشت ، برای فرش آشپزخانه گاو یا گاو خزنده بروید.

 

فرش های بزرگ EXTRA RUGS

برای داشتن بهترین ایده های طراحی فرش آشپزخانه بدون توجه به اندازه فضایی که باید با آن کار کنید ، به سراغ فرش های بزرگ دیگری بروید تا آشپزخانه شما تا حد امکان گرم و راحت باشد. می توانید یک قالی آشپزخانه با رنگ روشن را در وسط یک آشپزخانه خنثی قرار دهید تا آن را با ظاهری جذاب و پر جنب و جوش آواز بخواند.

به گفته این ، برخی از قسمت های آشپزخانه شما فقط نیاز به یک فرش کوچک دارند که به صورت مربع در جلو قرار گرفته و خوب کار می کند ، اما اگر یک فرش آشپزخانه را مستقیماً در وسط یک قسمت بزرگ قرار دهید ، در نهایت فضای بی دست و پا را به نظر خواهید رسید. - بنابراین هر چه فرش آشپزخانه شما بزرگتر باشد ، بهتر است. و حتی اگر بتوانید فرهای خود را برای راحتی بیشتر در زیر کف لایه کنید ، حتی بهتر است.

 

ایده های زیبا فرش آشپزخانه

آیا شما حوصله نگاه "یکنواختی" بین کابینت های آشپزخانه و کفپوش در فضا را دارید؟ می توانید با مراجعه به یک فرش آشپزخانه پشمی جشن که در وسط قرار دارد و دارای بافت و حاشیه های تزئینی فراوان است ، آن ظاهر خسته کننده را از هم جدا کنید. به عنوان مثال ، اگر کابینت و کف شما همه سایه های قهوه ای عمیق است ، می توانید در یک فرش قرمز روشن رنگی بکشید تا ظاهر را شکسته و فضای را دوباره زنده کنید.

این ایده های فرش آشپزخانه نه تنها به شما کمک می کند تا ظاهر آشپزخانه خود را تغییر دهید ، بلکه آنها با هزینه کم این کار را هنگام خرید درست انجام می دهند. قبل از خرید فرش ماشینی آشپزخانه جدید ، این نکات را دنبال کنید تا بتوانید بدون نیاز به صرف یک ثروت کوچک ، از یک احساس جدید آشپزخانه لذت ببرید و یا از هر نوع بازسازی شدید و پر زحمت عبور کنید.