سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حوضه گرانیت یک انتخاب عالی برای آشپزخانه شما است

نظر

زیبایی یکی از مهمترین عواملی است که باید هنگام ساخت ، طراحی و یا تعمیر خانه ها مورد توجه قرار گیرد. برای بسیاری از ما ، این بسیار مهم است و دوست داریم برای همه چیز در خانه های زیبا باشیم. آشپزخانه های امروزی دیگر با آشپزخانه های قدیمی قابل مقایسه نیست.

این قابل مشاهده است و به همین دلیل مهم است که تجهیزات مورد استفاده در آنجا نیز زیبا باشند. علاوه بر این ، استفاده از ابزارهای زیباتر برای ما خوب خواهد بود. از طرف دیگر استفاده از تجهیزات درجه یک و با کیفیت بالا در خانه باعث می شود سالها احساس راحتی کنیم.

واشر گرانیتی چیست؟

این حوضه ها از مخلوطی از آکریلیک یا رزین و گرانیت ساخته شده اند که البته از هشتاد درصد آنها گرانیت است و به همین دلیل با این نام شناخته می شوند. بیشتر سینک های گرانیتی که در کشور ما تولید می شود ، دستباف هستند که قیمت بالاتری دارند و کیفیت بهتری دارند. پیوند بین سنگهای گرانیتی در ساخت دستی بسیار قوی است و از نفوذ آب جلوگیری می کند.

انواع سینک های گرانیتی

این حوضه ها به تعداد حوضه هایی که در اختیار دارند تقسیم می شوند که می توانند یک سینک یک یا دوتایی باشند. البته نمونه سینک های تک و دوتایی با سینی و بدون سینی به دو دسته تقسیم می شوند.

سینک گرانیتی رنگ

این سینک ها در رنگ های مختلف نیز موجود است ، اما در بین آنها خاکستری ، سفید و سیاه رایج تر است. دلیل آن مشخص است. زیرا این رنگ ها را می توان به راحتی با سایر رنگ ها هماهنگ کرد. حتی در بین این سه رنگ ، کاسه گرانیتی سفید طرفداران بیشتری خواهد داشت زیرا این رنگ خنثی زیباست و کاملاً متناسب با سلیقه بسیاری از افراد است.

مزایای حوضه گرانیتی چیست؟

مقاومت به شوک از ویژگی های مهم لگن است. حتماً نمونه هایی از حوضچه های استیل غرق شده یا سوراخ شده را مشاهده کرده اید. نکته خوب در مورد قابلمه های گرانیتی این است که این اتفاق برای آنها رخ نمی دهد و مقاومت آنها در برابر قابلمه های فولادی بسیار زیاد است.

غذاهای گرم و گرم همیشه در آشپزخانه ها هستند. یکی از موارد مورد نیاز برای یک فرورفتگی مناسب این است که از مقاومت خوبی در برابر گرما برخوردار است. حوضه گرانیت از این لحاظ مقاومت بالاتری نسبت به نمونه های فولادی دارد و در نتیجه می توانیم بدون نگرانی از تغییر رنگ آن ، ظروف گرم را روی حوضه گرانیت قرار دهیم. البته نباید فراموش کنیم که نگهداری مناسب تأثیر عمده ای بر عمر محصول دارد.

حوضه گرانیت از مقاومت بسیار خوبی در برابر خش و خراش برخوردار است و این مقاومت تا حد زیادی به چگالی آن بستگی دارد. یعنی هرچه چگالی بالاتر باشد ، مقاومت نیز بیشتر می شود. البته این ویژگی به معنای مثال مثلاً تمیز کردن سینک با سیم ماشین ظرفشویی نیست. درعوض ، باید توجه داشته باشیم و از ترسیم اشیاء تیز روی آن خودداری کنیم.

سینک های گرانیتی ما ظاهری بسیار زیبا دارند که می توانیم با بودجه خود ، بین مدلهای مختلف با قیمت مناسب انتخاب کنیم.

مواد ضد باکتری و ضد میکروبی مورد استفاده در ساخت این نوع مخزن از رشد میکروب ها و باکتری ها جلوگیری می کند و در نتیجه محصول سالم دارد.

تمیز کردن سینک های گرانیتی با آب و یک ماده شوینده کوچک بسیار آسان است. البته بهتر است از مواد بسیار قوی برای تمیز کردن آنها استفاده نکنید. مخلوط آب و سرکه سفید راه حل مناسبی برای تمیز کردن سینک خواهد بود.

مضرات سینک های گرانیتی چیست؟

گفتیم تابه گرانیت از سنگ ساخته شده است و بنابراین وزن سنگین تری نسبت به قابلمه های فولادی دارند. این ویژگی برای نصب به یک نصاب حرفه ای احتیاج دارد. البته هزینه نصب آن از مدلهای معمولی بالاتر خواهد بود.

اگرچه این مسئله را نمی توان مضراتی از غرق گرانیت دانست ، اما احتمال شکستن ظروف در صورت افتادن بر روی سینک گرانیتی بیشتر با نمونه های دیگر مقایسه می شود و ما باید ظروف را با دقت بیشتری جابجا کنیم.

به طور کلی ، سینک های گرانیتی مدل های مختلفی دارند و بنابراین قیمت های متفاوتی دارند. برای انتخاب استخر مناسب ، باید مزایا ، معایب و تصمیم نهایی را با یکدیگر مقایسه کنید.