سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تاثیر لینکهای سایت در موتورهای جستجو

نظر

یادآوری در مورد برنامه های میانبر برنامه 

با وجود مزایای جستجوگرها در زمینه نمایه سازی برنامه ، تبلیغات شما در حد امکان ممکن است وسوسه انگیز باشد ، اما بخاطر داشته باشید که استفاده از برنامه های میانبر نصب شده در برنامه شما که مانع محتوای وب شما می شود ، می تواند بر عملکرد جستجو در سایت نیز تأثیر منفی بگذارد. سایت شما به عنوان یک کل (که در وهله اول می تواند از مزایای رتبه بندی استفاده از نمایه سازی برنامه بیشتر باشد).

سایتهایی که محتوای بیش از حد با برنامه های میانبر برنامه را پنهان می کنند ، دیگر برای تلفن همراه مناسب در نظر گرفته نمی شوند ، که احتمالاً بدان معنی است که دیگر سایت ها برچسب دوستانه تلفن همراه را در نتایج جستجو یا افزایش رتبه برای تلفن همراه ندارند.

ابزار آزمایش سازگار با موبایل و گزارش قابلیت استفاده از Mobile Console در ماه سپتامبر به روز شد تا نشان دهد آیا سایتی محتوای زیادی را با برنامه بینابینی نصب برنامه در انتقال از نتیجه جستجو پنهان می کند ، بنابراین باید بررسی کنید که وجود ندارد در اسرع وقت مسائل موجود در سایت شما

مدیریت پیوند عمیق برنامه با Search Console ، مرکز ناشر اخبار Google و DeepCrawl

 

کنسول جستجو:

برای کمک به نظارت بر عملکرد برنامه خود ، دو روش برای استفاده از Search Console وجود دارد:

    با استفاده از ابزار Fetch as Google for Apps آزمایش کنید آیا Google می تواند برنامه شما را ببیند و پاسخ API (عنوان ، توضیحات ، URL API و غیره) را مشاهده کند. یا می توانید نسخه APK را که در Google Play منتشر شده است آزمایش کنید یا نسخه APK منتشر نشده را بارگذاری کنید.

    برنامه Android خود را در Search Console و Google Play تأیید کنید تا برنامه و محتوای آن را مقایسه و تأیید کنید (نه کشف کنید). از سپتامبر 2015 ، می توانید تعداد افرادی را که روی پیوندهای نتیجه جستجو کلیک کرده اند با تعداد کلیک بر روی دکمه "نصب برنامه" نتیجه جستجو مقایسه کنید. تأیید و داده ها برای iOS هنوز در Search Console در دسترس نیست.

 

مرکز ناشر اخبار Google:

اگر سایت شما در Google News موجود است ، برنامه های خود را در Google News Publisher Center در بخش برنامه های موبایل اضافه کنید تا به Google News کمک کنید کاربران را به سمت محتوای برنامه شما سوق دهد.

DeepCrawl:

از ویژگی DeepCrawl"s Custom Extract برای یافتن و تجزیه و تحلیل فقط URL هایی که دارای نشانه گذاری پیوند عمیق برنامه هستند استفاده کنید.

برای استفاده از این ویژگی ، خزیدن را به صورت عادی تنظیم کرده و regexes مربوطه را در قسمت Custom Extraction> Extraction Regex در قسمت Advanced Settings وارد کنید:

alternate-android-app: href \ s؟ = \ s؟ [""] (android-app: //.*؟) [""]

alternate-ios-app: href \ s؟ = \ s؟ [""] (ios-app: //.*؟) [""]

 

سپس می توانید URL هایی را که شامل علامت گذاری در زیر برگه استخراج در گزارش شما هستند ، تجزیه و تحلیل کنید:

 

اطلاعات بیشتر در مورد پیوند عمیق برنامه Google:

 

    راهنمای توسعه دهندگان Google برای نمایه سازی برنامه

    پاتوق ساعات اداری نمایه سازی برنامه Google English

    وبلاگ مرکزی وب مستر: نمایه سازی برنامه ها دقیقاً مانند وب سایت ها (2013) و به روزرسانی های نمایه سازی برنامه (2014)

    مصاحبه لورنس مورونی با جنیفر لین (تیم نمایه سازی برنامه های Google)

    مشاوره Stone Temple: س Quesالات برنامه تلفن همراه شما با Mariya Moeva Google پاسخ داده شده است

 

پیوندهای برنامه فیس بوک

وقتی کسی از درون برنامه ای که دارای پیوندهای برنامه Facebook است ، محتوا را به اشتراک می گذارد ، هر کسی که روی آن پیوند کلیک کند ، می تواند از طریق برنامه به آن محتوا دسترسی پیدا کند. این کار را می توان با استفاده از یک برنامه جایگزین محتوای وب موجود یا محتوای فقط برنامه انجام داد و یا از "وب به برنامه" یا "برنامه به برنامه" کار می کند. این ویژگی با تلفن های Android ، iOS و Windows کار می کند.

 

اگر کاربری که روی پیوند کلیک می کند برنامه را نصب نکرده است ، در صورت موجود بودن به فروشگاه برنامه دستگاه خود یا نسخه وب همان صفحه هدایت می شود.

پیاده سازی:

 

    برای محتوای وب با گزینه جایگزین برنامه: فراداده مورد نیاز را به برچسب <head> صفحه خود اضافه کنید.

    برای محتوای فقط برنامه: برای میزبانی پیوندهای برنامه خود از API میزبانی پیوندهای Facebook استفاده کنید.

 

مدیریت پیوندهای برنامه با Facebook Insights و DeepCrawl

بینش فیس بوک:

با استفاده از Bolt SDK در iOS یا Android ، تجزیه و تحلیل پیوندهای برنامه را تنظیم کنید. پس از کار کردن ، می توانید اطلاعات بازدید و استفاده را در Facebook Insights مشاهده کنید.