سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازاریابی محتوا چیست؟

نظر

شما به جای اینکه محصولات یا خدمات خود را تحریک کنید ، محتوای واقعاً مرتبط و مفیدی را در اختیار مشتری و مشتری خود قرار می دهید تا به آنها در حل مشکلات کمک کند.

بازاریابی محتوا توسط مارک های برجسته استفاده می شود

 

تحقیقات سالانه ما نشان می دهد که اکثر قریب به اتفاق بازاریابان از بازاریابی محتوا استفاده می کنند. در واقع ، توسط بسیاری از سازمان های برجسته در جهان ، از جمله P&G ، مایکروسافت ، سیسکو سیستمز ، و جان دیر استفاده می شود. همچنین توسط مشاغل کوچک و فروشگاه های یک نفره در سراسر جهان توسعه و اجرا شده است. چرا؟ چون کار می کند

 

محتوا حال - و آینده - بازاریابی است

 

برگردید و یک بار دیگر تعریف بازاریابی محتوا را بخوانید ، اما این بار موارد مهم و ارزشمند را حذف کنید. این تفاوت بین بازاریابی محتوا و سایر زباله های اطلاعاتی است که از شرکت هایی که سعی در فروش "چیزهای" شما دارند ، دریافت می کنید. شرکت ها دائماً اطلاعات را برای ما ارسال می کنند - فقط در بیشتر مواقع چندان مرتبط و ارزشمند نیست (می توانید هرزنامه بگویید؟). این همان چیزی است که باعث می شود بازاریابی محتوا در محیط امروز هزاران پیام بازاریابی در هر روز بسیار جذاب باشد.

 

بازاریابی بدون محتوای عالی غیرممکن است

 

صرف نظر از اینکه از چه نوع تاکتیک های بازاریابی استفاده می کنید ، بازاریابی محتوا باید بخشی از روند شما باشد ، نه چیزی جداگانه. محتوای با کیفیت بخشی از انواع بازاریابی است:

 

    بازاریابی در شبکه های اجتماعی: استراتژی بازاریابی محتوایی قبل از استراتژی شبکه های اجتماعی شما قرار دارد.

    سئو: موتورهای جستجو به کسب و کارهایی که محتوای با کیفیت و ثابت منتشر می کنند پاداش می دهند.

    روابط عمومی: استراتژی های موفقیت آمیز روابط عمومی به موضوعاتی که خوانندگان به آنها اهمیت می دهند و نه شغل آنها توجه دارند.

    PPC: برای کار PPC ، شما به محتوای عالی پشت آن احتیاج دارید.

    بازاریابی ورودی: محتوا برای هدایت ترافیک ورودی منجر می شود.

    استراتژی محتوا: استراتژی محتوا بخشی از بیشتر استراتژی های بازاریابی محتوا است.

 

اگر مشتریان شما منتظر دریافت بازاریابی شما باشند چه می کنید؟ اگر وقتی آن را دریافت کردند ، از طریق چاپ ، ایمیل ، وب سایت ، 15 ، 30 ، 45 دقیقه را با آن سپری کردند چه؟ اگر آنها پیش بینی کنند و آن را با همسالان خود به اشتراک بگذارند چه؟

 

اگر شما شیفته و آماده یادگیری بیشتر هستید ، می توانیم به شما کمک کنیم. در اینجا چند روش محبوب برای کاوش وجود دارد:

 

    تازه وارد بازاریابی محتوا شدید؟ راهنمای شروع به کار ما را بررسی کنید ، جایی که در آن با تعریف بازاریابی محتوا آشنا می شوید و همچنین مراحل اساسی برای اجرای یک برنامه بازاریابی محتوا را یاد می گیرید.

    آیا به یک استراتژی محتوا نیاز دارید؟ چارچوب بازاریابی محتوای CMI را بخوانید ، که اجزای اساسی ساخت یک برنامه موفقیت آمیز بازاریابی را بیان می کند.

    به دنبال چند نمونه بازاریابی محتوا هستید؟ کتاب الکترونیکی نهایی ما را بارگیری کنید: 75 نمونه بازاریابی محتوا.

    آیا شما در رهبری بازاریابی هستید؟ در مجله رایگان ما ، مدیر ارشد محتوا ، مشترک شوید تا در بالای آخرین روند صنعت باقی بمانید.

    آیا به مشاوره مخصوص سازمان خود نیاز دارید؟ با گروه مشاوره ما ، به رهبری رابرت رز ، استراتژیست ، تماس بگیرید تا دریابید که چگونه آنها می توانند به شما کمک کنند چالش های بازاریابی محتوای خود را برآورده کنید.