سفارش تبلیغ
صبا ویژن

9 نکته در مورد طراحی وب هنگام احساس گیر افتادن

نظر

به منظور کمک به شما در ارائه ایده های خوب ، ما با نکاتی در زمینه طراحی وب شروع می کنیم که می توانید بلافاصله برای بهبود آنچه در حال کار هستید استفاده کنید.

1. از تابلوهای خلق و خوی Pinterest استفاده کنید

Pinterest ابزاری عالی برای ایجاد تابلوهای خلق و خوی است. شما می توانید مطالب بصری جمع آوری کنید که فکر می کنید در پروژه شما مفید باشد یا جهت دهی کند. اینها می توانند تصاویر ، طرح های رنگی ، طرح بندی ، وب سایت های موجود و موارد دیگر باشند.

هیئت مدیره به عنوان یک مرکز اصلی برای الهام بخشیدن به طراحی شما عمل می کند. همچنین می توانید آن را با مشتریان یا مشارکت کنندگان به اشتراک بگذارید تا آنها بتوانند در مطالب خود کمک کنند.

 

2. یک برنامه گام به گام ایجاد کنید

شما می دانید که آنها چه می گویند: عدم برنامه ریزی ، برنامه ریزی برای شکست است. این امر در طراحی وب نیز صادق است. اگر ایده های طراحی وب سایت موفق به یافتن نشوند ، شاید به این دلیل است که شما هنوز با اصول اساسی برخورد نکرده اید. فقط هنگامی که اصول اولیه در دسترس باشد ، می توانید جلوه های خلاقانه ای از بالا ایجاد کنید.

 

3. ابتدا روی ساختار تمرکز کنید

درست مانند تهیه یک برنامه ، ابتدا تمرکز بر ساختار وب سایت شما به شما کمک می کند تا از روند کار فاصله گرفته و از دید پرنده بیشتر بهره مند شوید.

این می تواند به شما کمک کند تا با یک رسانه متفاوت از رایانه خود کار کنید. به عنوان مثال ، با ایجاد طرح هایی روی کاغذ با یک قلم ، می توانید رنگ ها و سایر جزئیات را برای لحظه ای فراموش کنید. اگر از جدول های راهنما یا تخته سفید استفاده می کنید ، حتی می توانید همه کارها را به صورت مشترک انجام دهید.

 

4. با استانداردهای وب همراه باشید

این در ذات طراحان است که می خواهند خلاق باشند. به طور کلی این یک چیز خوب است. بخاطر داشته باشید که تعیین برخی محدودیت ها برای خلاقیت ضروری است.

به عنوان مثال ، در طراحی وب ، تعدادی استانداردهای تاسیس شده وجود دارد. بازدید کنندگان به برخی از طراحی های خاص و عناصر وب سایت عادت کرده اند. وقتی آن قوانین را بیش از حد نقض کنید ، ممکن است آنها را گیج کرده و خاموش کند.

 

5- بر روی دکمه های Minimalism و CTA تمرکز کنید

وقتی هدف سایت و صفحات خود را می دانید ، این امر به شما امکان می دهد از شر همه چیزهایی که برای آن هدف نیستند خلاص شوید. این طراحی شما را ساده و ساده تر می کند و از آن لذت می برد.

باز هم ، تحقیق برای پشتیبان گیری از این مورد وجود دارد. در همان مطالعه ذکر شده در بالا ، گوگل دریافت که پیچیدگی بصری با جذابیت وب سایت ارتباط منفی دارد. به طور خلاصه - مردم نمی خواهند غرق شوند! ساده سازی طراحی شما برای سایر ویژگی ها ، به عنوان مثال سرعت وب سایت ، مفید است.

 

6. با موبایل شروع کنید

دستگاه های موبایل دنیا را به طوفان کشانده اند. در حال حاضر ، تعداد بیشتری از افراد از طریق تلفن و رایانه لوحی در اینترنت گشت و گذار می کنند تا رایانه های رومیزی.

علاوه بر این ، گوگل اعلام کرد که آنها در حال ایجاد شاخص جدید تلفن همراه اول خود هستند. این بدان معناست که وقتی موتور کاملاً در حال اجرا باشد ، موتور جستجو هر وبسایتی را در مورد حضور موبایل آنها قضاوت می کند. اگر وظیفه خود را به درستی انجام ندهد ، در رتبه بندی جستجو بسیار مورد توجه قرار می گیرید.

 

7. به قالب بندی محتوا توجه کنید

قالب بندی محتوا ابزاری دست کم گرفته شده برای طراحان وب است. محتوا مهمترین عنصر سایت شماست ، خواه به صورت ارسال پست در وبلاگ باشد یا یک نسخه از فروش. در پایان ، این همان چیزی است که شما می خواهید بازدید کنندگان از آن استفاده کنند. هدف طراحی شما ارائه آن به روشی است که آنها ارائه می دهند.

متأسفانه ، تاکنون افراد چنان اشباع شده اند که تعداد کمی از آنها همه مطالب موجود در صفحه شما را می خوانند. در عوض ، بیشتر بازدید کنندگان اسکن می کنند. بعلاوه ، آنها تمایل دارند این کار را با الگویی F شکل انجام دهند.

 

8- طراحی یک صفحه را امتحان کنید

در روزهای گذشته ، طراحی وب سایت کاملاً برابر بود. همه موارد مهم باید بیش از حد مجاز شروع پیمایش کاربران باشند. هنوز چیزهایی برای گفتن در این باره وجود دارد ، زیرا در اینجاست که کاربران بیشتر وقت خود را می گذرانند.

 

9. استفاده از تست A / B

گاهی اوقات هنگام ارزیابی ایده های مختلف طراحی وب سایت ، تصمیم گیری در مورد روش صحیح دشوار است. شما به عقب و جلو فکر می کنید ، اصلاحاتی انجام می دهید ، اما در مورد تصمیم خود مطمئن نیستید. در برهه ای از زمان ، تفکر دیگر آن را قطع نخواهد کرد. شما باید اجازه دهید کاربران تصمیم بگیرند.

تست A / B می تواند یک روش عالی برای دیدن مواردی باشد که وب سایت شما را بهتر می کند. این به معنای ارائه نسخه های مختلف طرح شما به طور تصادفی برای بازدیدکنندگان است ، سپس نحوه واکنش آنها را بررسی کنید. شما می توانید بر اساس نتایج تصمیم گیری کنید.

تقریباً هر چیزی را می توانید آزمایش کنید. از کل طراحی صفحه بر روی تغییر رنگ ، تماس گرفته تا عمل گرفته تا تصاویر ، عنوان مقاله و فونت ها. همه اینها می توانند تفاوت زیادی در عملکرد یک صفحه ایجاد کنند. با این حال ، اگر آن را آزمایش نکنید ، هرگز نمی دانید!