سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه می توان تحول دیجیتال را با SaaS انجام داد

نظر

10 روش شرکت شما برای انجام تحول دیجیتال تجارت شما با SaaS را بیاموزید:

1. سلف سرویس درخواستی

سازمان ها در حال بازنگری در مدل های تجاری خود برای عصر دیجیتال سریع هستند.

مدل های سلف سرویس درخواستی در حال ایجاد مسیرها و خدمات دیجیتالی جدید برای مصرف کنندگان هستند. به عنوان مثال Spotify موسیقی درخواستی را ارائه می دهد ، Netflix خدمات پخش فیلم را ارائه می دهد و Uber خدمات تحرک را ارائه می دهد.

2. دسترسی گسترده تر برای مصرف کنندگان

مصرف کنندگان از طریق تلفن های همراه ، تبلت ها ، لپ تاپ ها و رایانه های روزی متصل می شوند. یک مدل خدمات آنلاین با استفاده از یک سیستم عامل یکپارچه تمام این مشتریان را مخاطب قرار می دهد.

این روش برای مصرف کنندگان راحت و آسان است و منجر به پذیرش گسترده در تمام مکان های جغرافیایی می شود.

3. سرعت و مقیاس پذیری

مدل خدمات درخواستی برنامه های کاربر را قادر می سازد تا منابع را متناسب مستقیم با نیاز مشتری استفاده کنند.

منابعی مانند شبکه ها ، سرورها ، فضای ذخیره سازی و سرویس ها بسته به نیاز برنامه می توانند کوچک یا بزرگ شوند.

4- خدمات را اندازه گیری و پیکربندی کنید

با خدمات درخواستی ، مشتریان فقط هزینه آنچه را که استفاده می کنند پرداخت می کنند. شرکت ها همچنین می توانند میزان استفاده از خدمات خود را بسنجند.

بنابراین ، یک سرویس اندازه گیری شده به شرکت اجازه می دهد تا استفاده از منابع ، صورتحساب و برنامه ریزی ظرفیت را بررسی کند و درباره استفاده از برنامه به طور پیشگیرانه فکر کند.

5. استقلال سایت

با استفاده از نرم افزار به عنوان سرویس ، هیچ محدودیتی در مکان مشتریان وجود ندارد. ارائه دهنده خدمات می تواند گزینه ها را انتخاب و پیکربندی کند.

علاوه بر این ، مشتریان در سراسر جهان می توانند به خدمات یکسانی دسترسی داشته باشند. به عنوان مثال ، رسانه ها و شرکت های خبری می توانند از کانال های دیجیتال برای گسترش بین مکان ها استفاده کنند. با این کار کاربران می توانند از هر مکان به اخبار دیجیتال دسترسی داشته باشند.

6. داده های یکپارچه

مدل خدمات درخواستی به شرکت ها این امکان را می دهد تا تمام داده های برنامه را ادغام کنند. این داده های یکپارچه برای استانداردها و کنترل اطلاعات بسیار مهم است.

با استفاده از چنین داده هایی می توان اهداف عملکردی ، خدمات مشتری و فعالیتهای اداری کامل را برنامه ریزی کرد. به عنوان مثال ، می توانید برای جستجوی گروه های سنی کاربر ، مکان ها ، زمان استفاده مکرر ، شکایات و موارد دیگر ، اطلاعات را استخراج کنید.

7. زیرساخت و لایه امنیتی

لایه زیرساخت ابر بسته به نیاز برنامه ها و خدمات سازمانی قابل تهیه است.

با استفاده از قابلیت های ابری ، شرکت ها می توانند زیرساخت های فناوری اطلاعات و کارکنان مورد نیاز برای مدیریت آنها را کاهش دهند.

مسئله مهم دیگر این است که شما می توانید با زیرساخت های مناسب ابر ، با سیاست های امنیتی برای دسترسی ، مجوز و مدیریت هویت ، به امنیت برنامه دست پیدا کنید.

8. یکپارچه سازی یکپارچه سیستم های قدیمی

شرکت ها به دنبال روش های دیجیتالی برای بهینه سازی فرایندهای خود هستند. وقتی سرویس ها جدید هستند و سعی می کنید آنها را در فرآیندهای تجاری وارد کنید ، تلفیق سیستم های قدیمی و داده های آنها بسیار حیاتی است.

این اتفاق می افتد ، به عنوان مثال ، هنگامی که یک شرکت اجاره املاک و مستغلات شروع به استفاده از قراردادهای دیجیتال و اسناد امضا شده الکترونیکی برای اجاره املاک خود می کند.

اکنون کلیه تمدیدهای اجاره ، پرداخت اجاره و اسناد در سرویس های مبتنی بر ابر انجام می شود. در این زمینه ، داده های سیستم های قدیمی نیز انتقال بی وقفه را به حساب می آورند.

9. به روز رسانی و تکامل مداوم

تحول دیجیتال یک روند مداوم است. ابزارها و فن آوری ها به طور مکرر تغییر می کنند و شرکت ها باید با زمان تغییر تغییر کنند.

با SaaS ، سازمان ها می توانند خدمات خود را به طور مداوم به روز کنند. علاوه بر این ، به روزرسانی ها و پیشرفت ها می توانند به طور هم زمان و بدون خرابی قابل توجه برای شرکت ، از مشتریان لذت ببرند.

10. آزمایش و نوآوری

نوآوری یک نیاز شدید در دنیای تجارت است ، به ویژه هنگامی که موج های دیجیتالی شدن به طور مداوم مشاغل را به چالش می کشند.

خدمات درخواستی و نرم افزار ابری فضای آزمایش و نوآوری را فراهم می کند که شامل فن آوری های جدید است.

شرکت ها از مدل SaaS برای تغییر شکل محصولات و خدمات موجود خود استفاده می کنند. آنها از نوآوری های دیجیتال برای ارائه تجارب سفارشی ، غنی سازی تعاملات مشتری و دگرگونی شرکت های خود استفاده می کنند.