سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقد و بررسی Patek Philippe Nautilus

نظر

پاتک فیلیپ در سال 1851 تاسیس شد و این شرکت یک سری امضا از ساعتهای لوکس را ارائه داده است که از آن زمان هورشناسان و صاحبان لباس را مجذوب خود می کند. ما پاتک فیلیپ را داریم که باید بخاطر سیستم سیم پیچ بدون کلید و همچنین بسیاری از نوآوری های دیگر ساعت ممنون باشیم. بسیاری از ساعت های Patek Philippe دارای عوارض خارق العاده ای هستند و همه به دلیل ارائه عملکرد عالی مشهور هستند. این ساعتها بسیار مورد پسند هستند. در واقع ، بسیاری از گرانترین ساعتهای مچی جهان که در حراجی به فروش می رسند از پاتک فیلیپ است.

تاریخچه Patek Philippe Nautilus

Patek Philippe Nautilus اصلی توسط شخص دیگری به غیر از Gérald Genta طراحی نشده است ، وی همچنین به عنوان مدیر بلوط سلطنتی Audemars Piguet شناخته می شود. این ساعت لوکس ورزشی الهام گرفته از شکل گرد و منحصر به فرد گودال های کشتی است. با بازبینی دقیق ، می بینید که قاب ضد آب طرح ، حاشیه ای کمی هشت ضلعی را ارائه می دهد که با ظرافت تراش خورده و تراش خورده است. این دستبند کاملاً یکپارچه است ، دارای پیوندهای افست و یک بند تاشو است که در عین راحتی راحت ، ظاهری متمایز به دست می دهد.

 

ساعت های خلبان ، ساعت های غواصی ، ساعت های لوکس کلاسیک و حتی دیجیتالی مردانه وجود دارد. اما گرانترین ساعتهای مردانه در ایران در یک کلاس مخصوص خودشان هستند.

به نظر می رسد دلیل وجودی آنها شکسته شدن رکوردهای جهانی ، جلب توجه ثروتمندان و تشویق میلیونرها و میلیاردرها ، سلطنتی ها و ستاره های سینما به خرید آنها باشد.

این ساعت ها که از گرانترین مارک های ساعت دنیا (مانند کوئری سابرینوس ، رولکس ، ارنشا و موادو ، فندی ، ماروین ، سون فریادی و …) هستند ، با مهندسی عالی، طراحی منحصربفرد، سنگ های قیمتی و فلزات خود و عملکرد دقیق و عالی توجه هر کسی را که به ساعت علاقه مند می شوند ، جلب می کند.

بنابراین اگر می خواهید گرانترین ساعت مردانه در ایران را با قیمت آن بشناسید ، به خواندن این مطلب ادامه دهید. ما برای ایجاد لیست گرانترین ساعت مچی مردانه در ایران از قیمت های داخل بازار و سایتهای معروف استفاده کردیم ، بنابراین می دانید که این ساعت ها اگر امروز بخواهند وارد بازار شوند چه ارزشی خواهند داشت.

لیست گرانترین ساعتهای مردانه ، که بسیاری از آنها نایاب ترین ساعتهای جهان نیز هستند ، طیف وسیعی از ساعتها را شامل می شود ، از ساعت جیبی گرفته تا شبیه ترین به جواهرات ظریف. مطمئناً ، ممکن است فعلاً نتوانید از نخریدن آنها تردید کنید ، که البته هیچ کدام از آنها را نمیت توان با همدیگر مقایسه کرد.

منبع: سایت کوک باش

 

ساعت ناوتیلوس به افتخار زیردریایی خلبانی شده توسط کاپیتان نمو در بیست هزار لیگ ژول ورن در زیر دریا نامگذاری شده است. حتی اگر به عمق 120 متری مقاومت در برابر آب برسد ، یک ساعت حرفه ای غواص محسوب نمی شود.

مانند بسیاری از مدل های Patek Philippe Nautilus ، مرجع اصلی Jumbo Nautilus 3700/1 با فولاد ضد زنگ ساخته شده است. نام مستعار خود را از اندازه آن گرفته است: در زمان معرفی ، قطر Jumbo 42 میلی متر کاملا بزرگ در نظر گرفته شد. Jumbo Nautilus دارای صفحه شماره گیری مشکی با نوارهای افقی با بافتی ظریف ، پنجره خرما در ساعت 3 و نشانگرهای درخشان طلای سفید و نشانگرهای ساعت باتوم بود.

اولین خانمهای Patek Philippe Nautilus (مرجع 4700) در سال 1980 معرفی شد. در سال 1981 ، نسخه کوچکتر و باریک تری با قطر کاهش یافته 37.5 میلی متر ارائه شد. مرجع Patek Philippe 3800 / 1A بلافاصله پس از ورود به بازار محبوبیت چندانی پیدا نکرد ، اما مصرف کنندگان خیلی زود با آن گرم شدند.

در سال 1998 مرجع Patek Philippe Nautilus 3710 / 1A معرفی شد که دارای شماره گیری سیاه رنگ امضا بود ، اما بدون طراحی نوار افقی بود. دست دوم باریک ، اعداد رومی پررنگ و نشانگر ذخیره برق در ساعت 12 علاقه مندی بیشتری به طراحی می دهد. تاریخ در موقعیت ساعت 3 باقی می ماند. در معرفی این مدل ، پاتک فیلیپ از نظر اندازه به طرح اصلی بازگشت. مانند Jumbo ، Nautilus 1998 یک کیف 42 میلی متری را ارائه داد. با ضخامت فقط 8 میلی متر ، می تواند احساس سبک و لوکس را با اندازه اسپرت ترکیب کند که به جذابیت گسترده این مدل کمک می کند.

 

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت شیائومی در سال جدید

 

در سال 2005 ، پاتک فیلیپ دوباره به طرح اصلی جامبو اشاره کرد. مرجع. 3712 بر روی صفحه مشکی دارای رنگ برجسته و افقی است. فازهای آنالوگ تاریخ و ماه ، یک نشانگر ذخیره برق و یک دست دوم مستقل ، علاقه مضاعفی را ایجاد می کنند.

Patek Philippe مرجع 3712 یک ساعت نادر است و مورد علاقه مجموعه داران است. این محصول فقط در سال 2005 تولید شد و درست قبل از معرفی مدلهای نسل جدید ناوتیلوس در سال 2006 متوقف شد.

طرفداران Jumbo با دیدن سی امین سالگرد Patek Philippe Nautilus بسیار هیجان زده شدند. با بازگشت به طرح اصلی ، مرجع 5711 / 1A در سال 2006 با بسیاری از شباهت های بصری از جمله نشانگرهای باتوم و بافت افقی ساده روی صفحه سیاه معرفی شد. این مدل دارای یک جعبه 43 میلی متری ، اضافه شدن یک شماره گیری ثانیه ای مرکزی و یک پنجره تاریخ ساده در ساعت سه است.

سال 2006 دو مد دیگر از جمله Patek Philippe مرجع 5712 معرفی شد که جانشین Patek Philippe 3712 است. مانند مرجع 5711 / 1A ، این مدل دارای یک جعبه 43 میلی متر است. همچنین شامل یک دست دوم مستقل ، یک نشانگر ذخیره برق و یک نشانگر فاز تاریخ / ماه است. دستان آن باریکتر است و صفحه دارای لحنی آبی و مشکی است که تفاوت آن را نسبت به مدل قبلی بیشتر می کند.

مرجع Nautilus Chronograph 5980 نیز در سال 2006 معرفی شد. در یک کیس 44 میلی متر جسورتر یک صفحه سیاه با نوارهای امضا ، به همراه نشانگرهای باتوم درخشان و عقب وجود دارد. یک حرکت کرونوگراف اتوماتیک متضاد و ثانیه های میکروثانیه به فریب این مدل می افزاید ، در حالی که پنجره تاریخ در ساعت سه جذابیت کلاسیک را دارد.

 

حتما بخوانید: بهترین آژانس های طراحی وب سایت

 

در حالی که طرحهای اصلی ناتیلوس اکثراً از جنس استنلس استیل است ، برخی از مدلها در فلزات گرانبها از جمله پلاتین ، طلا ، طلای سفید و رزگلد وجود دارد. تعداد کمی از آنها دارای صفحات آبی ، خاکستری ، طلایی ، شکلاتی یا سفید هستند و نه مشکی ، و عوارض مختلفی در طول سال وجود دارد. مرجع زمان سنجی سفر Patek Philippe Nautilus 5990 / 1A مثال خوبی است. این یک کرونوگراف برگشتی ستون چرخ و یک عملکرد دوگانه دارد.

بسیاری از مدل های Patek Philippe Nautilus دارای پشتی های شفاف هستند که امکان نمای از حرکت را فراهم می کنند. برخی با الماس برجسته شده اند و برخی دیگر به جای دستبندهای پیوند کلاسیک ، بندهای چرمی یا تمساح دارند.

Patek Philippe Nautilus صاحبان قابل توجه

فوتبالیست ها کلودیو مارکیزیو از یوونتوس ایتالیا و کریم بنزما از رئال مادرید Patek Philippe Nautilus Chronograph Ref 5980 را از فولاد ضد زنگ کلاسیک ترجیح می دهند.

جونا هیل ، بازیگر ، در حالی که جیمی فالون در نمایش امشب با Patek Philippe Nautilus Ref 5711 / 1A پوشیده شده مشاهده شد.

رابرت داونی جونیور بازیگر که در نقش تونی استارک (مرد آهنی) در فیلم های سریال انتقام جویان بازی می کند ، از Patek Philippe Nautilus Ref 5712 / A استفاده می کند.

دون چیدل ، همچنین از شهرت انتقام جویان ، با استفاده از Patek Philippe Nautilus Ref 5711 / A دیده شده است.

 

چگونه یک Patek فیلیپ ناوتیلوس جعلی را تشخیص دهیم

اگر به دنبال گسترش مجموعه خود و خرید ساعت Patek Philippe Nautilus هستید ، مهم این است که بدانید چگونه یک Patek Philippe تقلبی را تشخیص دهید.

متاسفانه ساعتهای Patek Philippe اغلب تقلبی هستند. از آنجا که بسیاری از مدل ها با بسیاری از ویژگی های منحصر به فرد وجود دارد ، هیچ ویژگی قصه ای وجود ندارد که باید مراقب آن باشید. با توجه به این نکته ، در اینجا چند روش برای تشخیص یک ناوتیلوس جعلی از چیزهای واقعی آورده شده است.

 

    یک نقطه قیمت مشکوک

    گواهی اصالت ندارد

    نقص های واضحی مانند کلمات غلط املایی ، حروف با فاصله ناهموار ، اعداد و حروف کنده شده ضعیف

    شماره های فرعی به نظر می رسد که به طور نامتقارن در مدل های خاصی قرار می گیرند

    به نظر می رسد پیوندهای دستبند از هم تراز نیستند

    چرم و / یا سگک بی کیفیت در نسخه های دارای بند چرمی

    خیلی ضخیم یا خیلی سبک

    نشانگرهای ساعت اشاره شده به جای گرد بودن

    خطوط به جای لکه ها برای علامت گذاری دقیقه

 

از آنجا که تجهیزات جعل و تقلب بهتر از هر زمان دیگری است و تقلبی متقاعد کننده می تواند منجر به روزهای زیادی برای جعل ساعت شود ، بهترین راه برای جلوگیری از ساعت های تقلبی Patek Philippe خرید مدل های معتبر و اصلی است - یا از Patek Philippe یا از فروشنده معتبری مانند به عنوان شایسته. ساعت های معتبر توسط یک متخصص فورشناس واجد شرایط که با مارک و مدل مورد نظر آشنا است ، از داخل و خارج بازرسی شده اند ، بنابراین بدون شک شما در حال خرید چیز واقعی هستید.

ارزش تخمینی ساعتهای Patek Philippe Nautilus

قیمت خرده فروشی (MSRP) فعلی Patek Philippe Nautilus 29800 تا 310،720 دلار است. برخی از قیمت های فعلی فقط در صورت درخواست Patek Philippe در دسترس هستند.

ساعتهای پیش از فروش Patek Philippe Nautilus ارزش آنها را بسیار خوب نگه می دارند و اغلب با قیمتی بیش از 100000 دلار به فروش می رسند. مقدار توسط عوامل مختلفی از جمله شرایط ساعت ، ارزش بازار فعلی ، کمیاب و موارد دیگر تعیین می شود. به طور کلی ، ساعت هایی که دارای جعبه های ارائه اصلی و کاغذ بازی هستند ، اغلب از ارزش بیشتری نسبت به ساعت های فاقد آن برخوردار هستند.

اگر در حال حاضر یک Patek Philippe Nautilus دارید و می خواهید آن را بفروشید ، ما می توانیم با خارج ساختن حدس و گمان از معادله و خریداران علاقه مند و واجد شرایط از سراسر کشور به شما کمک کنیم تا بالاترین قیمت ممکن را دریافت کنید.