سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Op-Ed: چرا جوامع به کمک مالی یکباره پارک اضطراری احتیاج دارند

نظر

هنگامی که همه گیری شیوه های کار و بازی آمریکایی ها را تغییر داد ، مردم به پارک ها روی آوردند. با بسته شدن موزه ها ، سالن های اجرا و سالن های ورزشی ، فضاهای سبز نوع خاصی از تئاتر خود را در رقص نور بر روی غرفه کاج ، موسیقی خاص خود را در چلپ چلوپ آب بر روی صخره ها ارائه کردند. در طول مصائب سال 2020 ، پارک ها - جنگل ها ، مسیرهای دوچرخه سواری ، حتی رودخانه ها - همچنان بزرگسالان و کودکان را به دنبال فضایی امن برای ورزش ، دیدار با یکدیگر و یا فقط سر بریدن می کشاند.

در حال حاضر ، حتی با هوای سرد و روزهای کوتاهتر ، طبیعت همچنان می تواند به ما در حفظ سلامت جسمی و روحی ما کمک کند. در زمستان امسال ، کارشناسان بهداشت عمومی توصیه می کنند که با بازآفرینی مسئولانه ، می توانیم به لذت بردن از فضای باز ادامه دهیم ، شاید با پیاده روی زمستانی و یک یا دو لایه اضافی.

 

اپیدمیولوژیست ها هشدار داده اند که ویروس در داخل خانه تجمع می یابد. آنها به مطالعات اخیر اشاره می کنند که رابطه بین انتقال ویروس و هوای تازه را نشان می دهد ، از جمله یکی از ژاپن که 110 مورد COVID-19 را مورد بررسی قرار داد و دریافت که خطر ابتلا به این ویروس تقریباً 20 برابر بیشتر از خارج است.

 

در طول این زمستان طولانی و نامشخص COVID ، پارکهای ما در کنار ما خواهند بود. و وقتی روزهای گرمتر برمی گردد و بدترین بیماری همه گیر پشت سر هم قرار می گیرد ، زمان آن فرا رسیده است که لطف را به پارک های خود برگردانیم. از آنجا که پارک ها محبوب ترین مکان در شهر هستند ، بسیاری از فضاهای سبز پیشرفت کرده اند و همانطور که امسال ثابت شد ، بسیاری از جوامع برای شروع فاقد فضای سبز کافی هستند.

 

البته ، پارک ها سرانجام نقش عجیب و غریب فعلی خود را به عنوان یکی از مکان های امن تری که مردم می توانند در زمان همه گیری همه گیر از بین ببرند ، کنار خواهند گذاشت. اما سایر مزایای سلامتی آنها ارائه می شود. مطالعات متعدد ارتباطی نزدیک بین نزدیکی به فضای سبز و فعالیت بدنی بیشتر ، کاهش استرس ، بهبود خلق و خو ، تمرکز بیشتر و کاهش چاقی در بین نوجوانان نشان داده است.

 

علاوه بر سلامت عمومی ، سرمایه گذاری در پارک های ایالتی و محلی کشور می تواند به برخی از دیگر چالش های اجتماعی مهم ما مانند بی عدالتی نژادی ، رکود اقتصادی و بحران آب و هوا پاسخ دهد.

 

پارکها یک اکولایزر عالی هستند. فردریک لا اولمستد ، معمار برجسته منظر که طراحی پارک مرکزی را بر عهده داشت ، از قدرت دموکراتیک سازی آنها صحبت کرد. وی خاطرنشان کرد که در جامعه ای که به طور فزاینده ای طبقه بندی شده است ، پارک ها افراد با هر رده و زمینه را گرد هم می آورند. تابستان امسال ، پارک ها همچنین صحنه تجمعاتی بودند که خواستار عدالت نژادی و پایان خشونت پلیس در پی قتل جورج فلوید در مینیاپولیس بودند.

 

اما یک مطالعه اخیر که ما در The Trust for Public Land انجام دادیم مشخص کرد که در سراسر کشور ، همه پارک ها برابر نیستند و نابرابری های ناشی از دهه های نژادپرستی سیستمیک را نشان می دهد.

 

در حال حاضر ، بیش از 100 میلیون آمریکایی ، از جمله 28 میلیون کودک ، در فاصله 10 دقیقه پیاده روی از خانه ، پارک ندارند. علاوه بر این ، سازمان ما داده های سرشماری 14000 شهر و شهرک آمریکایی را تجزیه و تحلیل کرد و دریافت که افراد رنگین پوست-هنگامی که دارای پارک در 10 دقیقه پیاده روی هستند-احتمالاً با فضاهای کوچکتر و شلوغ تر روبرو می شوند.

 

یافته ها نشان داد که پارک هایی که به اکثریت اقلیت ها خدمات رسانی می کنند ، به طور متوسط ??نصف پارک هایی هستند که به اکثریت سفیدپوستان خدمات رسانی می کنند. تجزیه و تحلیل ما همچنین نشان داد که پارک هایی که عمدتا توسط خانواده های کم درآمد استفاده می شوند ، به طور متوسط ??چهار برابر کوچکتر از پارک هایی هستند که به اکثر خانوارهای پردرآمد خدمات رسانی می کنند.

 

ساختن پارک های جدید و بازسازی پارک های موجود نه تنها روند جبران این اشتباهات تاریخی را آغاز می کند. وقتی زمان سفر مجدد مردم فرا برسد ، با ایجاد اشتغال و تقویت گردشگری به اقتصاد بیمار ما نیرو می بخشد.

 

در واقع ، پارک ها به عنوان یک سرمایه گذاری هوشمند ، مهارت خود را اثبات کرده اند. تجزیه و تحلیل ما نشان می دهد که پروژه های حفاظت و پارک برای هر دلار سرمایه گذاری 4 تا 10 دلار باز می گرداند. و گزارشی از تأثیر اقتصادی پارکها توسط انجمن ملی تفریح ??و پارک و مرکز تجزیه و تحلیل منطقه ای در دانشگاه جورج میسون نشان داد که تنها در سال 2017 ، آژانس های پارک و تفریحات محلی بیش از 166 میلیارد دلار فعالیت اقتصادی ایجاد کرده اند ، در حالی که از موارد بیشتری حمایت می کنند. بیش از 1.1 میلیون شغل

 

سپس مزایای زیست محیطی پارک جدید وجود دارد. تغییرات آب و هوایی موجب طوفان های خطرناک ، آتش سوزی و خشکسالی می شود. تحقیقات نشان می دهد که حفاظت از زمین و کاشت درخت می تواند به حل بحران آب و هوا کمک کند. این به این دلیل است که گیاهان دی اکسید کربن را جذب و ذخیره می کنند. به گفته آژانس حفاظت از محیط زیست ، در سال 2018 ، CO2 بیش از 80 درصد از کل انتشار گازهای گلخانه ای ناشی از فعالیت های انسانی در ایالات متحده را تشکیل می دهد. مطالعات نشان می دهد که پارک های جنگلی انبوه همچنین با جزایر گرمایی شهری مقابله می کنند ، با دمای سردتر تا نیم مایل در محله های مجاور.