سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تخلیه چاه تهران و مشهد

نظر

خدمات تخلیه چاه در تهران و شهر مشهد

یکی از نیازهای اصلی در ابتدای ساخت و ساز منازل و ساختمان ها استفاده از حفاری چاه می باشدو سپس بعد از آن بعد از مدتی نیاز به تخلیه چاه می باشد. در این مطلب سعی می کنیم که سایتهای خوب در تهران و مشهد را برای خدات تخلیه چاه مشهد و تهران برای شما معرفی کنیم. که از جمله سایتهای قوی با پرسنل بسیار زیاد و حرفه ای در بین تمامی شرکتها می باشند.

افزایش جمعیت، منازل مسکونی و اداری و… باعث افزایش سرانه تولید فاضلاب و به تبع آن افزایش مشکلات بهداشتی و بیماری ها شده است. سیستم فاضلاب شهری تا حدودی از این مشکلات بهداشتی کاسته است اما در کشور ما هنوز سیستم دفع فاضلاب مناسبی وجود ندارد و همچنان درگیر حفر چاه فاضلاب و پس از آن مشکلات تخلیه چاه هستیم، اما این داستان از کجا شروع شده است؟

 

چاه و تخلیه چاه از گذشته تا امروز

تامین آب مصرفی انگیزه ی بشر برای حفر چاه بود. در آن زمان آب مصرفی از سه طریق چشمه ها، قنات ها و چاه ها تامین می شد.

چشمه ها که از برخورد لایه های آبدار زمین با سطح زمین به وجود می آمدند، مناسب ترین منابع آبی در روستاهای کشور به حساب می آیند.

کاریز راه آب روانی به زیر زمین که در عربی قنات نامیده می شود یکی دیگر از منابع تامین آب شرب و کشاورزی بوده است.

 

تخلیه چاه و لوله بازکنی با کمترین قیمت / تخلیه چاه و لوله بازکنی در کمتر از نیم ساعت

تخلیه چاه و لوله بازکنی سرویس دهی به تمام مناطق تهران / تخلیه چاه و لوله بازکنی با بهترین کیفیت در مشهد

تخلیه چاه و لوله بازکنی  با امکانات نوین در مشهد سرویس

 

شرکت خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی پرتقال با بهترین امکانات و تجهیزات و مناسبترین قیمت و در نظر گرفتن حسن انجام کار و رضایت مشتریان و همشهریان عزیز در هر ساعت از شبانه روز در خدمت شما می باشد و نکاتی را جهت اطلاع و آگاهی در زمینه تخلیه چاه و لوله بازکنی به شما ارائه مینماید.

 

تخلیه چاه چیست؟

به عمل خالی کردن چاه فاضلاب اعم از اشپزخانه,حمام,دستشویی و غیره از تمامی آب آنها و رسوبات و جامدات آن بوسیله پمپهای تک فاز و سه فاز که در تصویر بالا نمونه ای از ان را مشاهده میکنید که در درون چاه فاضلاب قرار می گیرد که سر آن شیلنگ خور میباشد که یک سر آن هم به تانکر حمل تخلیه چاه وصل میباشد که بوسیله برق کار می کند و به اندازه تقریباً کپسول گاز می باشد و در هنگام تخلیه در درون آب فاضلاب چاه قرار می گیرد و باید با طناب آن را بست و در هنگام کار و رفتن آب فاضلاب به پایین آن را رفته رفته به ته چاه انداخت تا عمل تخلیه صورت بگیرد.

 

شرکت خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی مشهد سرویس با بهترین امکانات و تجهیزات و مناسبترین قیمت و در نظر گرفتن حسن انجام کار و رضایت مشتریان و همشهریان عزیز در هر ساعت از شبانه روز در خدمت شما می باشد و نکاتی را جهت اطلاع و آگاهی در زمینه تخلیه چاه و لوله بازکنی به شما ارائه مینماید.

تخلیه چاه و لوله بازکنی

یکی از مواردی که ممکن است برای هر منزل، شرکت ها و یا رستوران ها به شرکت های ارائه دهند خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی مراجعه نمایند گرفتگی و یا پرشدن چاه است. در ادامه برخی نکات اشاره می شود که ممکن است به نیاز هر فرد بیاید.


1- اولین نکته ای را که در این زمینه هم باید بدان اشاره کنیم جستجو و پیدا کردن شرکتی در زمینه تخلیه چاه و لوله بازکنی شبانه روزی تهران می باشد که به چند مورد اشاره می کنیم.

الف- پیدا کردن شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی از برچسبهای روی دیوار منازل و ساختمانها و با کارتهای تبلیغاتی که تقریباً شهرداری بدلیل نا زیبا کردن شهر از آن جلوگیری می کند ولی بعضی از شرکتها بدان بی توجهند.

ب- روش دیگر انتخاب شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی از روی تبلیغات روزنامه می باشد که هر کدام با عناوین خاص و با چندین خط تلفن خودشان را معرفی می نمایند.


2- پس از انتخاب یکی از شرکتهای تخلیه چاه و لوله بازکنی و پیدا کردن شماره آنها اولین قدم تماس با آن شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی می باشد که نکات قابل توجهی را در این زمینه بیان می کنیم. در همین رابطه ببینید : لوله بازکنی غرب تهران

الف- در زمینه تخلیه چاه اعم از آشپزخانه,حمام,دستشویی و … آنچه که برای شما اهمیت دارد خالی کردن چاه می باشد که البته شرکتهای تخلیه چاه و لوله بازکنی این عمل را به دو روش انجام می دهند و اولین سوالی که از شما می کنند این است که آیا با پمپ سه فاز و تک فاز می خواهید تخلیه شود و یا با مکنده که البته تعرفه این دو با هم کمی فرق می کند و تعرفه مکنده کمی بیشتر می باشد که باید دقت نمود تا به شما قیمت مکنده را نگویند .

ب- نکته دیگر این است که دهانه چاه برای تخلیه چاه در تخلیه با پمپ باید به اندازه کپسول گاز باز باشد و اگر مشتری این کار را خودش انجام ندهد باید اجرت باز کردن درب چاه را به شرکت پرداخت نماید ودر تخلیه چاه با مکنده به اندازه لوله 10 باز باشد که اجرت باز کردن درب چاه در مقایسه با پمپ کمی پایین تر است و البته به فاکتورهای مختلفی هم باز کردن چاه مربوط است مثل کندن درب چاهی که بالای طوقه آن یک متر خاک باشد و یا مشخص نبودن محل چاه در ساختمان


3- یکی از مهمترین فاکتورها در زمینه انتخاب شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی قیمت هر سرویس تخلیه می باشد که شما می توانید با پرسیدن از چند شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی قیمت هر سرویس را بدست آورید  توجه داشته باشید که اتحادیه قیمتی را فراتر از قیمت بعضی از شرکتهای عنوان می دارند.

 

4- نکته دیگر پس از حضور پرسنل شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی در محل کار این است که نباید در زمینه تعداد سرویسها,سرویسهای تخلیه را بیشتر از تعداد واقعی جهت منفعت بیشتر عنوان و کلاهبرداری کند.


حفر چاه فاضلاب

زمان ساخت یک ساختمان (خانگی، اداری و…) باید به فکر حفر چاه فاضلاب مناسب برای دفع پسماند ها بود.

حفر چاه فاضلاب به دو روش صورت می گیرد

1– چاه جذبی

2– چاه سپتیک (سپتیک تانک)


گزینش یکی از دو روش بالا برای حفر چاه فاضلاب به عوامل محیطی بستگی دارد. این فاکتورها شامل جنس خاک، نوع زمین و سطح آب های زیر زمینی می شوند که باید جهت حفر چاه فاضلاب مورد توجه قرار بگیرند.

 

چاه جذبی

همانطور که از نام این نوع چاه بر می آید، اساس عملکرد آن ها بر مبنای عمل جذب می باشد. به این معنا که این نوع چاه برای داشتن کارکرد مناسب باید قادر به جذب آب باشد.

برای حفر چاه فاضلاب جذبی باید نسبت به جنس خاک و نوع زمین توجه داشت. برای جذب خوب آب و فاضلاب توسط چاه جذبی باید جنس خاک آن، جاذب آب باشد. زمین هایی که در خود شن و ماسه و یا خرده سنگ دارند به منظور حفر چاه فاضلاب جذبی مناسب می باشند.


سپتیک تانک

با آنکه ظاهر سپتیک تانک شبیه به یک چاه نیست به آن چاه گویند. سپتیک تانک تفاوتی که با چاه جذبی دارد این است که بر خلاف آن چاه که آب و فاضلاب را در خود جذب می کند،( اگر حفر چاه فاضلاب جذبی در محل مناسبی صورت گرفته باشد.) سپنیک تانک نسبت به نگه داشتن این دو عمل می کند و در زمین نفوذ نمی دهد. 


یکی از بهترین انواع سپتیک تانک، سپتیک تانک های پلی اتیلنی هستند که به سبب مزایای ویژه، در حال حاضر اغلب از آنها استفاده می شود. مهمترین مزایای سپتیک تانکهای پلی اتیلنی عبارتند از:

  • مقاومت بسیار بالا در برابر خوردگی و شرایط محیطی نامناسب
  • آب بندی کامل سپتیک تانک و عدم انتشار هیچ گونه آلودگی به خارج آن
  • امکان مدفون ساختن سپتیک تانک به سبب جدار بسیار مقاوم در برابر فشارهای وارده از سوی خاک اطراف سپتیک تانک
  • سرعت بالا در ساخت، نصب و راه اندازی
  • امکان دفن در زیرزمین با هدف انتقال ثقلی فاضلاب به سپتیک تانک و جلوگیری از اشغال فضاهای مفید
  • سبکی وزن و سهولت در حمل و نصب
  • امکان جابجایی سپتیک تانک حتی چند سال پس از نصب و راه اندازی اولیه
  • گارانتی 50 ساله سپتیک تانک در برابر خوردگی
  • سهولت بهره برداری و تخلیه لجن از سپتیک تانک به سبب دارابودن دریچه های بازدید و تخلیه لجن
  • عدم نیاز به عملیات ساختمانی در محل برای ساخت سپتیک تانک