سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای بازاریابی محتوای B2B

نظر

E-A-T را ایجاد می کند

گوگل می خواهد مفیدترین وب سایت های ممکن را به کاربران خود ارائه دهد و به دنبال سیگنال های E-A-T (اقتدار ، تخصص و اعتماد) برای تعیین سودمندی یک وب سایت است. همانطور که نمونه های بازاریابی B2B ما با حضور در آنجا هر زمان که افراد در صنعت خود به منبعی احتیاج دارند ، قدرت و تخصص را ایجاد می کنند ، آنها همین کار را در قسمت انتهایی انجام می دهند.

محتوای عالی با جمع آوری بک لینک از منابع مرتبط با قدرت بالا ، قدرت موتور جستجو را ایجاد می کند. کسب نام تجاری در شبکه های اجتماعی؛ و ایجاد ارتباط متنی با محتوای مرتبط.

رانندگان جستجوگرها را جستجو می کند

ترکیبی از اقتدار خارج از سایت و محتوای غنی از کلمات کلیدی می تواند تأثیر بهینه سازی های اساسی در سایت را سر به فلک بکشد. ارزش ویژه لینک برای سوخت شما برای استراتژی B2B SEO مفید است. مطمئناً می توانید بدون آن آتش سوزی ایجاد کنید ، اما برای مدت طولانی آن را ادامه نخواهید داد.

استراتژی های کامل SEO که حداکثر ROI تولید می کنند ، هم به بهینه سازی در محل و هم به بک لینک نیاز دارند. و یک استراتژی عالی بازاریابی دیجیتال بلیط شما برای خرید دوم است.

دید و آگاهی را افزایش می دهد

شرکت های B2B بازارهای مختلف زیادی برای جلب نظر دارند. دید و آگاهی از نظر کارمندان تحت فشار است که به دنبال پاسخ برای VP است و تصمیم می گیرد از کدام خدمات استفاده کند ، دید کلی و آگاهی در بین مخاطبان است. بازاریابی محتوا باعث افزایش دید در SERP ها ، در وب سایت های صنعت و از طریق به اشتراک گذاری مقالات و اطلاعات می شود.

منجر می شود

پلت فرم مدیریت پروژه Trello برای تک تک کاربران رایگان است زیرا آنها به کاربران شخصی نمی فروشند. آنها یک سیستم مدیریت پروژه در کل تیم را به مشاغل می فروشند. اکثر افرادی که به محتوای خود دسترسی پیدا می کنند ، یک حساب کاربری باز نمی کنند ، اما هر کاربر فردی به یک طرفدار تبدیل می شود که می تواند در سطح کسب و کار از سیستم عامل دفاع کند.

آیا می خواهید بیاموزید که چگونه Lead تولید کنید؟ از بازاریابی محتوا برای پرورش روابط در سراسر قیف تا زمانی که به یک فروش تبدیل شوند استفاده کنید.

بازاریابی محتوای B2B نیز این روند را تسهیل می کند. محتوای B2B مانند پست های وبلاگ در گسترش آگاهی بسیار عالی است. مطالبی مانند مقاله های سفید ، مطالعات موردی و ماشین حساب ها در تمام مراحل بررسی و تصمیم گیری بسیار موثر هستند.

برند شما را تقویت می کند

مارک های قوی ارزش های خود را در تعامل با مشتری ، مشتری ، مشتری احتمالی و جستجوی اطلاعات گاه به گاه نشان می دهند. از طریق منابع متخصص و مفید که صدای نام تجاری شما را به کار می گیرند ، می توانید اقتدار و آگاهی برند خود را در بسیاری از رسانه ها افزایش دهید. بازاریابی محتوا اثبات پودینگ مورد نیاز برای دسترسی جدی و وفاداری طولانی مدت به مخاطب را فراهم می کند.

از امتیازدهی سرب و پرورش سرب پشتیبانی می کند

بازاریابی محتوای B2B شما فقط منجر به جذب نمی شود. همچنین می تواند بینش ارزشمندی در مورد کیفیت سرب فراهم کند. می توانید آگهی های خود را براساس نوع محتوایی که در آن قرار می گیرند یا مصرف می کنند ، مرتب کنید و فرم های جذب آگهی شما می توانند س questionsالاتی در مورد اندازه شرکت ، بودجه و جدول زمانی برای اولویت بندی آگهی های شما داشته باشند.

با این کار می توانید روابطی را که واقعاً مهم است ، پرورش دهید بدون اینکه زمان بیشتری را برای بازدیدکنندگانی که مخاطب شما نیستند یا احتمال تبدیل آنها کم است ، تحریک کنید. و چه راهی بهتر برای پرورش چشم اندازهای خود با بالاترین امتیازات سرب نسبت به محتوای B2B و بسیاری از آنها. چه پست های وبلاگ ، چه وبینارها و چه گزارش های ویژه ، می توانید از محتوای خود برای درگیر کردن آنها در طول چرخه طولانی خرید B2B استفاده کنید.