سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اپلیکشن های خنک کننده و گرمایش

نظر


استفاده از تکنولوژی در دنیای روز جاری فراوان فراگیر شده‌است . با استعمال از تکنولوژی می توان بخش اعظمی از خطاهای انسانی را کاهش اعطا کرد و همچنین مرحله داده ها را به مقدار زیاد متعددی ارتقا بخشید .

همان گونه که شبکه های عمومی منجر گردیده اند مرحله داده ها همگانی , سیاسی و اقتصادی مردمان ارتقاع پیدا نماید در حوزه های تخصصی به نظیر تهویه مطبوع و سیستم های تاسیسات ساختمانی هم اپلیکشن هایی در سراسر عالم مورد به کار گیری قرار می‌گیرد که زیاد مورد دقت هم محلی صنعت تاسیسات قرار گرفته و منجر کاهش خطاها و به کار گیری با صرفه از سیستم های تاسیساتی شده است .


TEST & BALANCE / COMMISSIONING
این برنامه دربرگیرنده بعضا از شایع ترین محاسبات است که بوسیله اشخاص ماهر سرگرم در صنعت تاسیسات و تهویه مطبوع استعمال می شود . این محاسبات دربرگیرنده محاسبات سرمایش بر اساس MBH , محاسبات گرمایش بر شالوده MBH و همین طور محاسبات آب بر اساس MBH می‌باشد .

یوزرها همینطور اطلاعاتی درباره‌ی چگونگی ارزیابی ( شفت ( مبتنی بر مرحله موتور , رتبه رشته و همینطور تحلیل مقدار گرمای ایجاد شده بوسیله مجرای اکتیو را خواهند داشت . این اپلیکشن همینطور دربرگیرنده اندازی گیری دمای گرما , سوزوسرما و چه بسا گرمای ساخت شده از چراغ ها را داراست .


HVAC BUDDY

در وقتی که شما در ادامه یک برنامه تمام عیار و همگی کاره میگردید یک کدام از آن شایسته ترین ها است . این اپلیکشن یک سری پاداش را به خویش اختصاص داده است منجمله منزلت دوم برای قرارداد ها در طرف وبسایت . . این اپلیکشن دارنده 73 خودرو اکانت متعدد برای محاسبات جریان هوا , جداول گرمایش و سرمایش سیستم های تاسیساتی و تهویه مطبوع میباشد . علاوه بر این ها مرتبه حرارت را در طول لحظه ای دردسترس شما قرار میدهد که توسط اخذ داده ها فوری اثربخشی سیستم خویش را بالا ببرید .


HVAC PROFESSIONAL
تهویه مطبوع ماهر : فرمول ساز ماهر HVAC دربرگیرنده 200 فرمول , 18 نمودار و مکانیک میان المللی است . محاسبات دودکش گرفته تا محاسبات مقدار سرمایش و گرمایش فضا کلیه درین اپلیکشن جان دار می‌باشد . این اپلیکشن قابل پیکربندی فردی است و شما میتوانید فرمول هایی که عمده به کارگیری میکنید رو تعیین کرده و دردست خویش قرار دهید . از تمامی مهمتر این اپلیکشن همواره با فرمول های تازه صنعت تاسیسات و تهویه مطبوع به روز کردن می شود .



ESC MOBILE TECH
یک اپلیکشن و برنامه فراوان کاربردی و خوب برای خدمت کاران و فروشندگان . بوسیله این اپلیکشن شما می‌توانید طرح ریزی , نقل عهدوپیمان , و فاکتور به حالت بدون واسطه را صادر نمایید . این قابل انعطاف افزاری تاسیساتی به شما این قابلیت را می دهد مشتریان خویش را طولانی تر و بازنویسی فرمائید , در حین های مقرر با آن ها تماس حاصل نمایید و سوابق خدمت دستگاه آن ها را بازدید کنید . به جز همگی اینها همه پرداخت های آن ها هم تثبیت می شود .


HVAC ANSWER GUIDES
پاسخگوی سوال های تهویه مطبوع : این برنامه صرفا برای موبایل های اندروید قابل دسترسی است . این اپلیکشن مشتمل بر بعضی موضواعی است که طی 20 سال گردآوری شده و در قالب اپلیکشن تاسیسات در دست بازدیدکنندگان قرار گرفته است .
بعضا از موضوعات جانور عبارت اند از : کمپرسور های قابل اشتعال , داده ها امنیتی سیستم های تهویه مطبوع , اشتباهات کوره نفت , محاسبات سیستم های گرمایشی سنگین وزن و سرمایشی سنگین وزن . اگر‌چه که‌این برنامه جامع و بدون نقص نمیباشد البته این اپلیکشن برای افرادی که در حوزه تاسیسات و تهویه مطبوع اخیرا کار خویش را استارت کرده اند دوچندان کاربردی میباشد .