سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاهش مصرف برق در خنک کننده گازی

نظر


کولر گازی اسپلیت از خصوصی امکانات تهویه مطبوع هست . امروزه به جهت مزایای خنک کننده گازی از قبیل تولید هوای خنک و یکنواخت در محفظه , در بیشتر کشورهای عالم اعم از کشور ایران با استقبال اکثری مواجه شده و استعمال از این دستگاه در درحال حاضر ارتقا هست .

روشهای کاهش مصرف برق در خنک کننده گازی
سیستم سرمایش گازی برای سرد کردن گاز مبرد داخل کمپرسور و خنک کردن محفظه انرژی موردنیاز خویش را از برق اخذ می‌نماید و به همین جهت در ارتقاء مخارج مصرفی قبض برق نقش بسزایی داراست . جهت به کارگیری ی باصرفه از سیستم سرمایش گازی راهکارهایی علمی و کاربردی جهت کاهش مصرف برق در سیستم سرمایش گازی و صرفه جویی در مقدار پرداختی مخارج قبض برق را موضوع ارزیابی قرار داده و به شما توصیه می‌کنیم تا انتها مقاله با ما ملازم باشید .


برچسب انرژی سیستم سرمایش گازی
روی متاع و محصول ها برقی اعم از سیستم سرمایش گازی اسپلیت برچسبی نصب می شود که نشان دهنده ی کیفیت تولید ها از لحاظ مصرف انرژی می‌باشد و از هفت صحبت لاتین از A تا G جایگاه بندی شده که A در آن نشان دهنده کمترین مصرف و بیشترین بازدهی و صحبت G در آن نشان دهنده بیشترین مصرف انرژی و کمترین بازدهی دستگاه است .

برای خرید خنک کننده گازی خوب تر است دسته اینورتر آن را گزینش کنید و مرحله مصرف انرژی آن A یاB باشد . در اصل اینورتر متناسب با اندازه مصرف , بدور کمپرسور را ارتقاء و یا این که کاهش میدهد به همین علت علاوه بر ارتقاء قدمت دستگاه منجر کاهش مصرف انرژی برق هم می شود و گرید انرژی A و یا این که B با کمترین مصرف انرژی بیشترین اندازه بازدهی و سوز و سرما را در محفظه تأمین میکنند .


گنجایش خنک کننده گازی
گنجایش خنک کننده گازی بر حسب BTU محاسبه می‌گردد . BTU واحد حرارتی بریتانیا جهت چک اندازه انرژی مایحتاج برای ساخت گرما و سوز‌و‌سرما است و یک پیمانه مقدار گرما , سوخت و یا این که انرژی است . شما با تعیین درست خنک کننده گازی متناسب با گنجایش محفظه میتوانید مقدار مصرف برق دستگاه خویش را تا 20 درصد کاهش دهید .

فرمول کلی گزینش گنجایش کولر گازی بدین شکل است که در طبقه انتها به جهت تابیدن بدون واسطه نور و روشنایی خورشید به پایین سقف بایستی به ازای هر متر مربع از مساحت اتاق یا این که تالار 700 یا این که 800 BTU , در طبقات میانی ساختمان به ازای هر متر مربع از مساحت مایحتاج 400 یا این که 500 BTU گنجایش برودتی برای خنک کننده گازی در لحاظ بگیرید . شما با خرید خنک کننده گازی اسپلیت متناسب با محفظه در مصرف کاهش برق سیستم سرمایش گازی و کاهش مخارج سرسام آور قبض برق امداد کنید .


تهیه دما سیستم سرمایش گازی
یک عدد دیگر از طریق ها برای کاهش مصرف برق خنک کننده گازی استعمال از دمای مطلوب است . بایستی اعتنا داشت که سیستم سرمایش گازی را در دمایی تهیه فرمائید که محفظه متبوع شما خیر خیلی سرد و خیر خیلی گرم شود و نقطه آسایش شما‌را مهیا نماید .

غالبا شایسته ترین دما در میان 24 تا 26 جایگاه سانتیگراد است . در‌این دما ترموستات شایسته ترین همت را خواهد داشت و کمپرسور دستگاه خاموش می شود هنگامی که دمای خنک کننده گازی خیلی بالا باشد مصرف دستگاه به شدت ارتقاء پیدا خواهد کرد .


خدمت سیستم سرمایش گازی
روی مال و تولیدات برقی اعم از خنک کننده گازی اسپلیت برچسبی نصب می شود که نشان دهنده ی کیفیت تولیدها از حیث مصرف انرژی می‌باشد و از هفت کلام لاتین از A تا G مرتبه بندی شده که A در آن نشان دهنده کمترین مصرف و بیشترین بازدهی و سخن G در آن نشان دهنده بیشترین مصرف انرژی و کمترین بازدهی دستگاه می‌باشد .

برای خرید سیستم سرمایش گازی خوب تر است دسته اینورتر آن را تعیین کنید و مرحله مصرف انرژی آن A یاB باشد . اساسا اینورتر متناسب با اندازه مصرف , بدور کمپرسور را ارتقاء و یا این که کاهش می‌دهد به همین جهت علاوه بر ارتقاء قدمت دستگاه منجر کاهش مصرف انرژی برق هم می شود و گرید انرژی A و یا این که B با کمترین مصرف انرژی بیشترین مقدار بازدهی و سوز‌و‌سرما را در محفظه تأمین می کنند .

حالت نصب خنک کننده گازی
از سایر طریق های کاهش مصرف برق سیستم سرمایش گازی طریق نصب آن بوده و از اهمیت مضاعف بالایی برخوردار میباشد . خوب تر است برای ارتقا جریان هوای خنک سیستم سرمایش گازی را 40 الی 50 سانتی متر زیر خیس از سقف نصب فرمائید . حتمی است پنل بیرونی به طوری نصب شود که هوای آزاد به خیر و خوبی در نزدیکی آن خصوصا پشت پنل جریان داشته باشد و در شکل قابلیت و امکان با نصب سایه بان روی پنل فرنگی از تابیدن بدون واسطه نور و روشنایی خورشید دوری و بازده دستگاه را ارتقا دهید .