سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شایسته ترین طرح برگه دیواری

نظر

شایسته ترین طرح برگه دیواری
رنگ‌های خسته کننده دیوار , جو نامطلوب و محیط کسل کننده از مواقعی است که در محیط کار شما وجود دارد؟ پس وقت آن رسیده که دستی به راز و روی محیط کار خویش بکشید و چیدمان آن دستکم در مسئله برگه دیواری را تغییر تحول دهید .

اهمیت گزینش صفحه دیواری اداری مطلوب

بیشتر ما زمان متعددی را در محیط کار خویش می‌گذرانیم و با لبریز مشغله شدن معاش مدرن بیشتر از آنکه در خانه باشیم در دفتر کار هستیم . به این ترتیب حیاتی است که‌این محیط و در و دیوارهایش را دوست داشته باشیم . شما میتوانید با صفحه دیواری های جالب محیط سازمان و دفترکار خویش را به محیطی الهام بخش و خلاقیت پرور تبدیل فرمایید . ورقه دیواری های گزینش شده درین محیط بایستی به گونه ای باشد تا اطراف را در سمت ارتقا بازده کارکنان سوق دهند .

فاکتورهای حساس در گزینش صفحه دیواری اداری

ولی یادتان باشد که محیط های اداری به طور معمول ورقه دیواری های قانونی به خویش می بیینند و خبری از طرح های گل دار و الگوهای نامرتب یا این که مال هایی نظیر چرم و کاغذهای لاکچری درین محیط ها نمیباشد . در ذیل تنی چند از فاکتورها برای گزینش ورقه دیواری اداری را با نیز مرور می‌کنیم .

مقدار و بعد ها فضای اداری

فضای اداری و میزان آن یکی‌از مهم‌ترین المان ها در تعیین ورقه دیواری است . اطراف مبنایی است که کل پباده سازی داخلی بر طبق آن انجام می شود . همینطور در تعیین ورقه دیواری اداری می بایست به بعد ها و مقدار و صورت اتاق توجه نمایید .

هماهنگ شدن با رنگ مارک

همینطور گزینش رنگ را با اعتنا به رنگ برندتان هم می‌توانید گزینش نمائید یا این که دستکم از رنگ های نام و نشان بصری برندتان در پباده سازی و تعیین برگه دیواری سر مشق بگیرید . می‌توانید چینش های خاصی مربوط به همین رنگ در کناره یا این که روی میز اتاقتان قرار دهید . به عنوان مثال در‌صورتی‌که رنگ مارک شما دربرگیرنده رنگ های سورمه ای و زردرنگ است , عوض اینکه صفحه دیواری های محل کار خویش را به‌این رنگ درآورده و گوشه و کنار را بدون‌نور و خسته کننده نمایید

توصیه میشود که ورقه دیواری را همرنگ معمولی گزینش کرده , در ازای فریم تابلوها را سورمه ای کرده و از زرد در دکوراسیونی نظیر یک گلدان یا این که ماگ روی میز پرسنل به کار گیری فرمائید . بنابراین می‌توانید یک دکور شیک همسان با رنگ سازمانی لوگو یا این که برندتان هم داشته باشید .

مدل دیوار

با دقت به متاع دیوارها و ورقه دیواری خویش شایسته ترین گونه آن را گزینش فرمائید . دیوارهای اداری به طور معمول نیاز به شستشو ندارند زیرا محل دایم معاش نیستند , ولی با اعتنا به نا مرتب بودن محیط و مراجعه دایم کدخدا بازگشت و آلودگی هوا و دست تناول کردن به آن احتمال دارد با گذشت زمان آلوده شوند .

صفحه دیواری اتاق مدیر طرح ورقه دیواری برای محل کار

سازش با نام‌و‌نشان کسب و کار

در شرایطی‌که رغبت دارید که در محیط های اداری فضایی آهسته بوجود آورید خوب تر است از ورقه دیواری با رنگ های ملایم به کارگیری نمایید . اما ورقه دیواری های طرح تازه با رنگ های بشاش و روشن و انواع هندسی متفاوت هم در بازار وجود دارا‌هستند که میتوانند فضایی لبریز انرژی را در محیط های اداری خصوصا فضاهایی نظیر دانش سرا های لهجه و مهدکودک ها به‌وجود آورند . به این ترتیب با دقت به نام‌و‌نشان کسب و کار خویش میتوانید صفحه دیواری متناسب با شان کمپانی تان را بیابید .

نصب پر سرعت و سهل

به صورت کلی نصب پرسرعت و راحت برگه دفتر در اداره ها اصلی است . شما نمی توانید یکسری روز دفتر کار خویش را برای نصب ورقه دیواری تعطیل نمایید و از کار و معاش بیفتید . می بایست بتوانید از نیروهایی ماهر یاری بگیرید که‌این کار را تخت گاز انجام دهند و توصیه ما به شما در این زمینه متخصص ها استادکار است .