سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اشکال شیرآلات مبتنی بر کاربرد در منزل

نظر

اگر بخواهیم وارد جزئیات شویم تعداد فراوان متعددی شیرآلات , ساخت و به بازار عرضه می شود . آنچه در خانه به کارگیری می توان به 4 جور حساس تقسیم می شود . گونه های شیرآلات که در پی باز بینی می کنیم هم خویش گونه های متمایز بر پایه ی مدل کارایی و شیوه پباده سازی دارا هستند که به آنان هم خوا هیم پرداخت . 

شیرآلات آشپزخانه 

شیرآلات آشپزخانه یا این که ظرف‌شویی رایج ترین و می‌توان اظهار کرد پرفروش‌ترین شیرآلات می باشند . آبریز این گونه شیرها طول بیشتری نسبت به دیگر شیرآلات دارا‌هستند . عامل طول بیشتر این دسته شیرها سهولت در شست و شوی ظروف بزرگ است . بایستی ظروف بزرگ به راحتی ذیل شیر آشپزخانه جای بگیرد . 

شیرآلات آشپزخانه بعضی دارنده شلنگ میباشند . این شلنگ برای ساماندهی آب روی سینک ظرف‌شویی به کارگیری می شود . معمولاً این شلنگ در بدنه خویش شیر تعبیه می شود . با کشیدن سردوش , شلنگ به طور فنری از شیر قطع شده و میتوانید کار خویش را به آسانی انجام دهید . 

شیرآلات گرمابه 

شیرآلات گرمابه دارنده 2 شرایط گوناگون دوش و وان می باشند . سوپاپ تغییر تحول وضعیت هم بسته به دسته شیر گوناگون خواهد بود . دانش دوش این شیرها معمولاً به طور غیر وابسته ایجاد و به بازار عرضه می شود . امروزه دوش‌های متنوعی برای سلیقه‌های متعدد موجود است که می‌توان از آن ها استفاده نمود . 

شیرآلات روشویی 

شیرآلات روشویی بخشی از محصولاتی می باشند که استعمال متعددی در خانه دارا‌هستند . از این رو خوب تر است از متاع باکیفیتی استعمال شود . مهم ترین تفاوت شیر روشویی با شیر آشپزخانه در لوله خروجی آب است . از آنجایی که‌این لوله برخلاف شیر ظرف‌شویی , مسافت یه خرده با سینک دارااست می بایست توجه فرمائید که‌این مسافت آن‌قدر کم نباشد که دستان شما با سینک تماس پیدا نماید . به طور کلی می بایست توجه نمائید که طول خروجی شیر با چاله سینک متناسب باشد . 

شیرآلات دستشویی 

در حیث داشته باشید که دستشویی جزو مهم ترین قسمت های هر ساختمان است . بیشتر شیرهای دستشویی با دستگیره های اهرمی عرضه میگردند که درپی راجع‌به این گونه دستگیره ها توضیح خوا هیم بخشید . در بعضی تولید ها به همراه شیر سرویس بهداشتی , شلنگ آن هم عرضه می شود .