سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی در نیاوران تهران

نظر

تخلیه چاه نیاوران شبانه روزی

اولین مرحله از تخلیه چاه پیدا کردن و باز کردن درب چاه است که باید با اندازه خاصی با توجه به نوع تخلیه باز شود که نیروهای شرکت ما اینکار را برایتان انجام خواهند داد و در انتها باز درب چاه را خواهند بست.

بهترین و رایج ترین نوع تخلیه کردن فاضلاب ، تخلیه با پمپ کفکش آبکش و یا لجنکش است که با تانکر های بادسان و بنز 911 با تانکر بزرگ انجام می پذیرد. در این روش از تخلیه چاه ما درب چاه را به قطر 45 در 45 سانتیمتر باز میکنیم تا پمپ بتواند از آن رد شود . پمپ های کفکش باید در ته چاه قرار گیرد تا بهترین نتیجه را بدهد .

 

روش دوم تخلیه با تانکر مکنده هست که در این نوع تخلیه نیازی به برق نبوده و عمل تخلیه و لایروبی چاه بصورت همزمان و مکانیزه انجام میشود. نیروی مکش در این نوع تخلیه از نیروی محرکه موتور کامیون تامین میشود و نیاز به برداشتن زیاد در چاه نیست.

 

از دیگر مزایای این نوع تخلیه این است که برای لایروبی با نیروی انسانی باید آب ساختمان برای چندین ساعت قطع شود ولی در این روش نیازی به قطع آب نیست و زمان بسیار کمی صرف لایروبی میشود.

 

برای حفاری چاه در تهارن می توانید بر روی اینجا کلیک کنید.

 

لایروبی چاه شمال تهران

لایروبی لجنکشی بشکه ای توسط نیروی انسانی مجرب و مقنی های ماهر و کار کشته و نیسان های 10 بشکه ای 110 لیتری

 

لجنها و آشغالهایی که به مرور زمان در چاه ته نشین شده و در لایه های زیرین سفت شده هم حجم چاه را اشغال میکند و هم مانع از جذب شدن آب از کف چاه می گردد. این لایه های سفت را هیچ پمپ و یا مکنده ای قادر به مکش نیست و باید توسط مقنی با بشکه و بیل و سطل از چاه بیرون آورده و بار نیسان 10 بشکه ای کنند تا قدرت جذب چاه بیشتر گردد.

 

تراش و تهزنی چاه

چاه فاضلاب بعد از اولین پر شدن دیگر قادر به جذب آب نمی باشد و مکرر پر خواهد شد . پس برای تعمیر اساسی چاه باید بعد از تخلیه و لایروبی ،دیواره انباری چاه توسط تیم ویژه تراش که در این کار فوق العاده ماهر و مجهز هستند، تراش داده شود تا هم حجم چاه افزایش یابد و هم قدرت جذب اولیه را بدست اورد. زمان لازم برای انجام اینکار دو سه روز می باشد.

 

خدمات تخلیه چاه و حفاری چاه و لوله بازکنی نیاوران می توانید به سایت پرتقال یا به صفحه لوله بازکنی نیاوران مراجعه کنید. یا بر روی اینجا کلیک کنید.

 

تعمیر و احیای چاه ریزش کرده در نیاوران

تعمیر چا های ریزشی توسط ماهرترین مقنی های تهران و تبدیل کردن آن به یک چاه مستحکم و با جذب بالا در زمانی کوتاه و هزینه ای بسیار کمتر از حفر یک چاه جدید.

 

چاه های فاضلاب به دلیل کم توجهی مقنی هنگام حفر چاه و یا خود ما بعد از پر شدن چاه ، دچار ریزش میشود . اگر مقنی حین حفر کردن چاه متوجه شود که در میله و یا انباری چاه لایه های شنی و سست هست ، حتما باید از کول برای استحکام چاه استفاده کند در غیر اینصورت در آیند چاه خواهد ریخت.

 

بعضی از چاه ها زود به زود پر میشود و افلب سطح آب آن بالاست. این بالا بودن سطح آب به مرور خاک زیر طوقه چاه را شسته و طوقه بصورت کامل درون چاه سقوط خواهد کرد که بسیار خطرناک است.***

 

حفر چاه جذبی فاضلاب در محدوده شمال تهران

در صورتی که چاه ریزش شدید کرد باشد یا طوری باشد که نتوان تراش و احیا کرد به اجبار باید در یک محل مناسب و امن طبق نظر مقنی چاه جدیدی حفر و لوله کشی ساختمان به آنجا هدایت شود .

 

حفر چاه ارت ، چاه جذبی فاضلاب ، چاه آب ، کانال و اجرای سپتیک و منهول. تعیین محل حفر کردن چاه ، عمق میله چاه و مقدار حجم مورد نیاز برای چاه مسایلی است که باید قبل از اقدام به حفاری توسط کارشناس زبده ای بررسی شود.

 

لوله بازکنی در نیاوران فوری

باز کردن لوله های فاضلاب چدنی ، پلیکا ، پلی اتیلن ، سیمانی با دستگاه ژنراتور برقی و فنر های فولادی قوی در قطر ها و طول های مختلف 

لوله بازکنی با دستگاه تراکم هوا: اگر سیفون لوله طوری باشد که فنر در لوله نرود یا گرفتگی به خاطر وجود شئی خارجی یا سخت شدن فضولات باشد باید لوله را با دستگاه تراکم هوا باز کرد. این دستگاه مخزنی دارد که با کمپرس هوا توسط برق یا تلمبه زدن، هوا درون آن انباشته می شود . باید توجه داشت قبل از باز کردن اهرم باد حتما رایزرهایی که به لوله مدنظر راه دارد را با دستمال و مشما کیپ کرده باشیم و با احتیاط اهرم را باز میکنیم .

 

واتر جت دستگاه خاصی است که برای باز کردن لوله های منهول چربی گرفته و بزرگ مورد استفاده قرار میگیرد که با فشار بسیار بالای آب ، گرفتگی و چربی از لوله کنده شده و لوله باز میگردد.

 

گرفتگی توالت فرنگی را چگونه باز میکنند ؟

کاسه توالت فرنگی به گونه ای است که نباید با فنر باز شود ، چون اولا دچار خراشیدگی میشود و ثانیا احتمال شکستگی آن بسیار بالاست . پس چه باید کرد ؟

 

توالت فرنگی را با روش تراکم هوا باز میکنیم و اگر اینکار جواب نداد باید حتما کاسه از جای خود برداشته و کنار گذاشته شود و بعد به لوله توالت فنر فوادی زده شود

 

اگر نگران هستید کار را به سرویسکاران لوله بازکنی توالت فرنگی در نیاوران مخصوص توالت فرنگی شرکت تهران پارسه بسپارید.

 

واتر جت های لوله بازکنی در نیاوران

باز کردن گرفتگی مسیر بین منهول ( منحول ) و شستشوی منهول با دستگاه واتر جت قوی در مسافت های طولانی. این دستگاه با فشار فوق العاده بالای آب ، چربی لجن و آشغال های مسیر لوله را جدا کرده و مسیر را تمیز و باز خواهد کرد. لوله بازکنی با واتر جت یکی از روشهای نوین رفع  گرفتگی است.